Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 tidsam: att man inte behöver ha 100% med flickvännerna för att få 100%. mulla har väll också klarat 100% eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 klarade det i lördags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 vi vill ha bildbevis.. jag har 68% det där med flickvänner, tror bara det gäller millie för hon får man ju en nyckel av när man har 35% med henne.. man behöver inte för att klara story, men man behöver den för att klara The Four Dragons-asset haha....jag har oxå klarat 68% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 åhh herrejävlar vad härligt Ja visst är det härligt, t.o.m du hade samma uppdaterade lista förut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ch33zyP00fz Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Min signatur uppdateras med bland annat det. Hur kan den göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ch33zyP00fz Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Min signatur uppdateras med bland annat det. Hur kan den göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) typ 70%! klarade four dragons.... men fick itne det som asset :S å millie kommer inte vid sitt hus längre har stått där 2 dygn.... Redigerad 29 november, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 öööh.... Han han ändrar den när han har klarat några %. Tidsam: ja jag har dödat en flickvänn eller hon sprang över gatan och blev överkörde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ja visst är det härligt, t.o.m du hade samma uppdaterade lista förut.. Mmm jag vet ska nog ta tillbaks det Ch33zyP00fz : du uppdaterar den själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hur kan den göra det? Inte så svårt.. så fort jag spelat någon timme mer eller fått något högre procent så går jag bara in på "My Controls" - "Edit Signature" och skriver i det nya.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ch33zyP00fz Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jaha...ok. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Äh, jag skiter i flickvännerna alltså. Sumpat både Denise och hon uppe på taket i SF.. Haha. Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Äh, jag skiter i flickvännerna alltså. Sumpat både Denise och hon uppe på taket i SF.. Haha. Orka. okej så du skiter i det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) man kan döda så många flickvänner man vill, för man kan bara gå hem till millie och sno kortjäveln om man dödar henne, och därför behövs ingen för 100%, men man kan ju dock inte få deras fordon eller speciella kläder Redigerad 29 november, 2004 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 man kan döda så många flickvänner man vill, för man kan bara gå hem till millie och sno kortjäveln om man dödar henne Hahahaha du har inte riktigt hängt med va? haha vi prata om du ville få 100% haha haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hahahaha du har inte riktigt hängt med va? haha vi prata om du ville få 100% haha haha jo, men läs min edit sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jo, men läs min edit sorry Ja! men om du vill få 100% i hela spelet och dödat några flickvänner kommer det aldrig att uppfyllas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) har 93,5% eller runt det, men har dödat några flickvänner, orka dejta dom kommer inte försöka få 100% heller så Redigerad 29 november, 2004 av Tobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Har typ 60 eller 70 procent. Inga planer på att försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag är väldigt tveksam till att man måste ha alla flickvännerna för 100%... Då skulle det nog inte gå att döda dom... å isåfall skulle dom säkert komma tillbaks... R* vill nog ändå att man ska kunna klara det även om man "råkar" döda någon av dom... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts