Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hur många procent har du klarat? Vem blir först till 100% (om det nu går efter alla dessa buggar)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 64 % och jag sitter inte varje eviga dag och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 klarade 100% igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 64 % och jag sitter inte varje eviga dag och spelar. Nänä inte jag heller men kul å veta bara.... det kanske inte ens går att få 100% Tänk om du dödat nån av flickvännerna? Jag har inte gjort det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag dödade millie så jag kommer inte få 100% synd nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag dödade millie så jag kommer inte få 100% synd nog Vill du få 100% då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Har dödat 3 tror jag, eller va det 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chrillepille Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 klarade 100% igår.. tror inte dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Har dödat 3 tror jag, eller va det 2 Fyfan du är inte smart iallafall hur många procent har du klarat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Fyfan du är inte smart iallafall hur många procent har du klarat? jag har typ 60% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Min signatur uppdateras med bland annat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Min signatur uppdateras med bland annat det. åhh herrejävlar vad härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 åhh herrejävlar vad härligt jag kan inte klara groove 4 life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ja kan ändå inte få 100%, för att tjejen i bilskolan dyker aldrig upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 kan man inte få 100% om man har dödat nom flickvänn?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 kan man inte få 100% om man har dödat nom flickvänn?? :'( Nej det tror jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 kan man inte få 100% om man har dödat nom flickvänn?? :'( vadå hur går det har du dödat nån av dem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ja kan ändå inte få 100%, för att tjejen i bilskolan dyker aldrig upp. men kolla i den klistrade topicen där står det vilka tider hon är därinne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) klarade 100% igår.. vi vill ha bildbevis.. jag har 68% det där med flickvänner, tror bara det gäller millie för hon får man ju en nyckel av när man har 35% med henne.. man behöver inte för att klara story, men man behöver den för att klara The Four Dragons-asset Redigerad 29 november, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 vi vill ha bildbevis.. jag har 68% det där med flickvänner, tror bara det gäller millie för hon får man ju en nyckel av när man har 35% med henne.. man behöver inte för att klara story, men man behöver den för att klara The Four Dragons-asset hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts