hell-man Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Får man flygplan om man köper filmstudion eller måste man göra på nått annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Näe det är bara att köpa filmstudion så får du ett flygplan med vatten protoner eller vad det heter nere i vattnet och som du vet kostar filmstudion 60.000$. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Om jag inte minns fel så måste man väl göra det uppdraget med skimmern först.. Dildo Dodo eller vad det hette??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 kollade inte vid vatnet inan jag börja med uppdragen där men man moste nog göra uppdragen först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Ja, så minns jag det oxå?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jollehojje Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Nu när ni säger det så minns jag. Det var nog så att man först ska klara uppdraget "Dildo Dodo" först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gave Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Först måste man göra ett uppdrag som jag inte kom ihåg vad det heter men sen det andra uppdraget på filmstudion som heter Dildo Dodo på det uppdraget så ska man flyga det planet igenom sånna här ringar ovh om man klarar alla på en viss tid så står det flygplanet alltid där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Först måste man göra ett uppdrag som jag inte kom ihåg vad det heter men sen det andra uppdraget på filmstudion som heter Dildo Dodo på det uppdraget så ska man flyga det planet igenom sånna här ringar ovh om man klarar alla på en viss tid så står det flygplanet alltid där.... Vi har skrivit det i ett antal posts nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Riichard Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Är den Dodo som man bara kan lyfta ifrån vattnet med det enda flyplanet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts