alias Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Nu är det så att jag har 2 ballas områden kvar att ta över. Problemet är att det inte finns några fiender där. Jag har testat att ta med mig gängmedlemmar dit, både i bil och till fots. Det ena är en liten remsa till höger om burger shot under madd doggs crib, den ligger mellan vägen mot madd doggs crib och burger shot. Egentligen är det bara en trottoar . Det andra ligger nordöst mot klädaffären i jefferson under Las Colinas och till vänster om east los santos. Edit: Området som ligger i jefferson är bara en byggnad, hur ska jag hitta gängmedlemmar där? Redigerad 29 november, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Om du tar med dig gängmedlemmar är de inte där. Du måste köra solo. Själv har jag ett Los Vagos område kvar, men jag kan inte hitta det! Jag ser bara grönt överallt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Kolla längst uppe till höger på hela kartan, där båtskolan ligger. För mig var det grönt redan från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Båtskolan ligger i Tierra Robada. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Längst upp till vänster tror jag du menar. Dra ut gängmedlemmar från bilar och skjut dem. Det räknas också. Se till bara att inte gå in i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Nej, Bayside Marina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Längst upp till vänster tror jag du menar. Dra ut gängmedlemmar från bilar och skjut dem. Det räknas också. Se till bara att inte gå in i bilen. Tyvärr så ser jag inga bilar, och om jag väl ser dom så kommer dom kanske med 5-10 mins(irl) skillnad, och de är bara 1 pers i bilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Roligt område i SF, 1 våg med 4 ballas sen var området mitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det är irriterande när de springer iväg! När man springer efter hinner man inte tillbaka i tid, och då räknas det som att man flydde, så får man börja om igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Detsamma brukar hända mig, de springer inte iväg de tar bara en annan väg till dig. Om du kollar på ingame kartan kommer du se att de närmar sig efter en stund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag har tagit allaområden har 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag ska bara ta över ett Ballasområde som täcker hela kyrkogården, men hittar inga gängmedlemmar där heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts