Jump to content

Millie, Stora Problem!

Share

Recommended Posts

Hej Alla Gta Fans!

Någon som skulle kunna hjälpa mig med Millie?

Har dejtat henne så långt att vi har varit ute och dansat, men nu helt plötsligt e hon inte hemma längre....hon var alltid hemma runt 12 tiden men inte nu mer....har ägnat en hel dag bara genom att köra runt runt i kvarteret där hon bor....nått man måste göra? Ska ju ha tag på "Kortet" Av henne ju....

Jätte tacksam för svar!!!

Mvh/ Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej Alla Gta Fans!

Någon som skulle kunna hjälpa mig med Millie?

Har dejtat henne så långt att vi har varit ute och dansat, men nu helt plötsligt e hon inte hemma längre....hon var alltid hemma runt 12 tiden men inte nu mer....har ägnat en hel dag bara genom att köra runt runt i kvarteret där hon bor....nått man måste göra? Ska ju ha tag på "Kortet" Av henne ju....

Jätte tacksam för svar!!!

Mvh/ Jimmy

Hej Jimmy :ermm:

det är bara att komma tillbaka senare för en dejt (w00t)

men när du träffar hon då ska du bara döda hon..då ringer Wo Zi och undrar hur det går..sen kan du bara gå in i huset och ta kortet som ligger på golvet

Mvh/Richard :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men när du träffar hon då ska du bara döda hon..då ringer Wo Zi och undrar hur det går..sen kan du bara gå in i huset och ta kortet som ligger på golvet

så kan man ju också göra.

men om du inte dödar henne utan fortsätter att dejta henne får du presenter när du når 50% och 100%.

jag fick tag på kortet genom att dejta henne, sen efter 3-5 dejter så får jag nyckeln till dörren, går in i huset och tar kortet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vid 50% så fick man väl kortet, så var det för mig iaf. Om du inte vill döda henne, men vill ha snabba framsteg, så ta på Gimp Suiten när du åker dit. Då slipper du allt tjaffs med dejtandet, då är det pang på rödbetan som gäller och det diggar hon. Behövde bara k****a henne tre ggr, för att få 50% och kortet. Men sen dess har hon inte vart hemma, så några hundra procent verkar det inte bli, med henne heller.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vid 50% så fick man väl kortet, så var det för mig iaf. Om du inte vill döda henne, men vill ha snabba framsteg, så ta på Gimp Suiten när du åker dit. Då slipper du allt tjaffs med dejtandet, då är det pang på rödbetan som gäller och det diggar hon. Behövde bara k****a henne tre ggr, för att få 50% och kortet. Men sen dess har hon inte vart hemma, så några hundra procent verkar det inte bli, med henne heller.

Så gjorde jag också. Väldigt effektivt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor