JizzoBravo Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hej Alla Gta Fans! Någon som skulle kunna hjälpa mig med Millie? Har dejtat henne så långt att vi har varit ute och dansat, men nu helt plötsligt e hon inte hemma längre....hon var alltid hemma runt 12 tiden men inte nu mer....har ägnat en hel dag bara genom att köra runt runt i kvarteret där hon bor....nått man måste göra? Ska ju ha tag på "Kortet" Av henne ju.... Jätte tacksam för svar!!! Mvh/ Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hej Alla Gta Fans! Någon som skulle kunna hjälpa mig med Millie? Har dejtat henne så långt att vi har varit ute och dansat, men nu helt plötsligt e hon inte hemma längre....hon var alltid hemma runt 12 tiden men inte nu mer....har ägnat en hel dag bara genom att köra runt runt i kvarteret där hon bor....nått man måste göra? Ska ju ha tag på "Kortet" Av henne ju.... Jätte tacksam för svar!!! Mvh/ Jimmy Hej Jimmy det är bara att komma tillbaka senare för en dejt men när du träffar hon då ska du bara döda hon..då ringer Wo Zi och undrar hur det går..sen kan du bara gå in i huset och ta kortet som ligger på golvet Mvh/Richard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 men när du träffar hon då ska du bara döda hon..då ringer Wo Zi och undrar hur det går..sen kan du bara gå in i huset och ta kortet som ligger på golvet så kan man ju också göra. men om du inte dödar henne utan fortsätter att dejta henne får du presenter när du når 50% och 100%. jag fick tag på kortet genom att dejta henne, sen efter 3-5 dejter så får jag nyckeln till dörren, går in i huset och tar kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Vid 50% så fick man väl kortet, så var det för mig iaf. Om du inte vill döda henne, men vill ha snabba framsteg, så ta på Gimp Suiten när du åker dit. Då slipper du allt tjaffs med dejtandet, då är det pang på rödbetan som gäller och det diggar hon. Behövde bara k****a henne tre ggr, för att få 50% och kortet. Men sen dess har hon inte vart hemma, så några hundra procent verkar det inte bli, med henne heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Vid 50% så fick man väl kortet, så var det för mig iaf. Om du inte vill döda henne, men vill ha snabba framsteg, så ta på Gimp Suiten när du åker dit. Då slipper du allt tjaffs med dejtandet, då är det pang på rödbetan som gäller och det diggar hon. Behövde bara k****a henne tre ggr, för att få 50% och kortet. Men sen dess har hon inte vart hemma, så några hundra procent verkar det inte bli, med henne heller. Så gjorde jag också. Väldigt effektivt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JizzoBravo Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Tack så mycket för all hjälp....Hoppas hon e hemma snart igen då....för dom närmsta dagarna i spelet har hon varit puts väck!! Kanske någon annan Gangsta har mördat henne och tagit kortet... Tackar åter igen för hjälpen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts