Tigerr Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag har haft lite problem med att spela san andreas på mitt ps2. storyn fungerade fint, men när jag börjat ägna mig åt att bara åka omkring och leta efter bilar och annat så började spelet hänga sig. musiken började hacka med jämna mellanrum, bitar av grafiken försvann och ibland hängde sig spelet så att jag fick starta om konsollen. blev lite besviken på sa, och trodde att det vart skivan som var väldigt känslig. testade med ratchet & clank 2, och det gick bra att spela. gick till affären, som först försökte ta bort de 'spelrepor' - repor som uppkommer under vanligt spelande, som fanns på skivan. men det blev inte bättre. så igår när jag satt och spelade så hängde sig spelet ett par gånger - error reading the san andreas disc - men jag lät det stå och 'tugga' lite, och efter några sekunder kom spelet igång igen. idag åkte jag och fick en ny skiva från affären. kom hem, satte i skivan men nu vill konsollen inte läsa in skivan alls. det börjar tugga redan där man kan välja 'browser' eller nått annat. testade med min ratchet & clank skiva, och nu fungerar inte den heller! det bara 'tuggar'.. kan det vara så illa så att mitt ps2 är sönder nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det värkar inte vara spelet det är fel på...kanske din laser är sliten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 antagligen din lins som e skitig! Köp en cd som "tvättar" linsen! Det finns bilig att köpa på clas olsson! är din ps2:a under 2 år har du garanti enligt konsumentköps lagen! kontata inköps stället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 antagligen din lins som e skitig! Köp en cd som "tvättar" linsen! Det finns bilig att köpa på clas olsson! är din ps2:a under 2 år har du garanti enligt konsumentköps lagen! kontata inköps stället! den borstar, inte tvättar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yostakka Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 aa så är det på mitt jävla ps2 också jag testade med en reningsskiva för 160 spänn! det där grejset bara gick sönder på skivan! och mitt ps2 är helt cp förut typ lät skitcp ,men nu öppnade jag det och plockade ner och satte ihop nu låter det inte, men det funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 aa så är det på mitt jävla ps2 också jag testade med en reningsskiva för 160 spänn! det där grejset bara gick sönder på skivan! och mitt ps2 är helt cp förut typ lät skitcp ,men nu öppnade jag det och plockade ner och satte ihop nu låter det inte, men det funkar inte Kanske för ps2 inte är så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 äh. konsollen är det nog inga större fel på.. klart att den slits hårt så mycket som den får arbeta! speciellt när man lägger i en dubbellagrad skiva.. vet inte om jag är så pigg på rensskivor. jag tror inte att linsen är skitig, eftersom den fungerade perfekt för någon dag sen på ett annat spel. jag komemr inte riktigt ihåg om det vart förra julen, alltså 2003, eller julen före det som jag fick mitt ps2.. någon som vet hur man gör om man ska reklamera en vara på dendär konsumentköplagen, eller vad det nu är som gäller två år efter köp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 äh. konsollen är det nog inga större fel på.. klart att den slits hårt så mycket som den får arbeta! speciellt när man lägger i en dubbellagrad skiva.. vet inte om jag är så pigg på rensskivor. jag tror inte att linsen är skitig, eftersom den fungerade perfekt för någon dag sen på ett annat spel. jag komemr inte riktigt ihåg om det vart förra julen, alltså 2003, eller julen före det som jag fick mitt ps2.. någon som vet hur man gör om man ska reklamera en vara på dendär konsumentköplagen, eller vad det nu är som gäller två år efter köp? Min ps2a klara en dubbellagrad skiva utmärkt.. men jag har faktisikt ingen aning om vad det kan vara! sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Precis så hände för mig med mitt ps2..... jag hade garanti kvar så lämna jag in det och efter två veckor fick jag tillbaks då hade dom bytt nåt i det (vet inte vad) men sen efter nån vecka så kom detta igen!!!! lämna in det igen och efter ytterligare två veckor gav dom mig ett nytt PS2 modell 50004 och det har funkat utmärkt jättelänge nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Precis så hände för mig med mitt ps2..... jag hade garanti kvar så lämna jag in det och efter två veckor fick jag tillbaks då hade dom bytt nåt i det (vet inte vad) men sen efter nån vecka så kom detta igen!!!! lämna in det igen och efter ytterligare två veckor gav dom mig ett nytt PS2 modell 50004 och det har funkat utmärkt jättelänge nu.... Är det stor skillnad på dom olika ps2orna`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Är det stor skillnad på dom olika ps2orna`? Det är ingen skillnad alls.... bara att detta har fungerat så MKT bättre det kanske är någon skillnad inuti vad vet jag? Redigerad 29 november, 2004 av Tidsam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag har haft lite problem med att spela san andreas på mitt ps2. storyn fungerade fint, men när jag börjat ägna mig åt att bara åka omkring och leta efter bilar och annat så började spelet hänga sig. musiken började hacka med jämna mellanrum, bitar av grafiken försvann och ibland hängde sig spelet så att jag fick starta om konsollen. blev lite besviken på sa, och trodde att det vart skivan som var väldigt känslig. testade med ratchet & clank 2, och det gick bra att spela. gick till affären, som först försökte ta bort de 'spelrepor' - repor som uppkommer under vanligt spelande, som fanns på skivan. men det blev inte bättre. så igår när jag satt och spelade så hängde sig spelet ett par gånger - error reading the san andreas disc - men jag lät det stå och 'tugga' lite, och efter några sekunder kom spelet igång igen. idag åkte jag och fick en ny skiva från affären. kom hem, satte i skivan men nu vill konsollen inte läsa in skivan alls. det börjar tugga redan där man kan välja 'browser' eller nått annat. testade med min ratchet & clank skiva, och nu fungerar inte den heller! det bara 'tuggar'.. kan det vara så illa så att mitt ps2 är sönder nu? hahah lol jag har okså presis samma problem å när jag spelar Ratchet n Clank 3 så flyter det på fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det är ingen skillnad alls.... bara att detta har fungerat så MKT bättre det kanske är någon skillnad inuti vad vet jag? De senare är mycket tystare. Prestandan är exakt likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ska ringa sony nu, efter att de har haft middagsrast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makkan88 Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Haha , synd för dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 det hände mig oxo.. sälj det .. gjorde jag fick 300 kr för mitt pajja ps2 plus en handkontroll.. fast det verkar som ps2et bara pajjade med san andreas har hänt så för flera stycken nu.. köpte dvd disc cleaner sög daze inget hände.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts