Ch33zyP00fz Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag skulle behöva lite hjälp med några bilar... Är det någon här som vet var: Infernus, Patriot, Remington & Buffalo finns? Gärna parkerade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag skulle behöva lite hjälp med några bilar... Är det någon här som vet var: Infernus, Patriot, Remington & Buffalo finns? Gärna parkerade... 1.Infernus finns på the strip och i vinewood 2.Patriot såg jag parkerad vid easter bay cemicals 3.Reminton finns vid lowrider mötet om jag inte minns fel 4.Buffalo finns vid catalinas hus i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ch33zyP00fz Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Tackar det är lugnt kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ch33zyP00fz Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag hittar ingen Infernus! Finns det inget ställe där den finns parkerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag hittar ingen Infernus! Finns det inget ställe där den finns parkerad? Inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ch33zyP00fz Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Okej. Tack för hjälpen ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Okej. Tack för hjälpen ändå! men du kolla här Edti: som du ser finns den i SF uppe till vänster Redigerad 29 november, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ch33zyP00fz Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ja jäklar.... Tack ska du ha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Ja jäklar.... Tack ska du ha! Tackar :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 bara jag som vet vart monstertrucken finns?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 bara jag som vet vart monstertrucken finns?? varför tror du det? jag hittade monster trucken första dagen jag fick mitt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 bara jag som vet vart monstertrucken finns?? nej. ch33zy, den finns ungefär vid hon sjukskötarflickvännen vid gant bridge. lite söderut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 nej. ch33zy, den finns ungefär vid hon sjukskötarflickvännen vid gant bridge. lite söderut. som jag sa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 som jag sa.. ja men äsch. uppe till vänster i SF, är ju 1/4 av SF att leta i, ja gav en bättre tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ja men äsch. uppe till vänster i SF, är ju 1/4 av SF att leta i, ja gav en bättre tycker jag Jag gav karta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag gav karta.. jaja.. Ch33zy: mitt tips för att få tag i Patriot är: Åk till Area 69, ta dig in genom öppningen, sen tar du patrioten där och gasar i väg som tusan men behärskat (du har 5 stjärnor och du får inte välta) sen åker du till ditt flygfält och sedan åker du in i den stora hangaren sen kan du ju springa ut och bli ihjälskjute, om du dejtar sjuksköterskan får du ju behålla vapnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ch33zyP00fz Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Tack för alla tips, men jag har hittat allt jag behöver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts