JohnnyH87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 man fick ju spikmattor på ett uppdrag... "stingers" kan man modda sin bil eller nåt så man får det igen?? Jag tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag blev bara så jävla förbannad av att jag alltid fick punka och fick lov att byta bil hela jävla tiden. Håller nog med lite att det var kul att lura polisen att åka på sina egna spikmattor men när man misslyckades så blev man bara så jävla arg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 på tal om snutar. dom sa ju att snutenb skulle kunna hoppa efter o klamra sig fast i kofångaren. det har inte hänt mig en ändaste gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Om jag har fattat rätt händer det bara i uppdraget "End of the line". Redigerad 29 november, 2004 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Bästa biljakterna finns i spelet Mafia!!! där är även polisernas beteende fruktansvärt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag funderar på att köpa det. Det får dock ske en annan månad, eftersom jag redan beställt MAx Payne 1&2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Bästa biljakterna finns i spelet Mafia!!! där är även polisernas beteende fruktansvärt bra håller med helt.. det spelet är verkligen värt pengarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts