eliizar Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 fan vad jag stör mig på att de aldrig fixar till så att poliserna blir normala. de går ju på en vad man en gör och skiter i att andra står och skjuter helt villt på gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 fan vad jag stör mig på att de aldrig fixar till så att poliserna blir normala. de går ju på en vad man en gör och skiter i att andra står och skjuter helt villt på gatan. Det har förbättrats på san andreas mot vice city iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det har förbättrats på san andreas mot vice city iaf ja tycker att det inte har förbättrats alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ja tycker att det inte har förbättrats alls Nej men det är ju tur att alla inte har samma åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det är klart dom har blivit bättre inte riktigt lika "vilda" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pepesbod2 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 håller me ti fullo.. poliserna e ju helt galna, backar man in i en polisbil så blir man ju efterlyst... inte klokt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 En grej jag fortfarande tycker är jobbigt är att när jag tex står på ett ställe med min bil och ska köra ut på vägen, så kommer det en snutbil i full fart och krockar på mig, fast det är hans fel så får jag en stjärna.. Sen stör jag mig också på att poliserna med mc alltid kör på insidan av alla bilar och liksom tränger sig förbi, kör mot rött och allt utan anledning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Det är det jag menar!, tycker att det är ganska dåligt att man inte har fixat detta. R* n och R* lär ju vara rätt medvetna av att folk tycker det är störigt. Varför fixar de inte till det då? är det för att de hade för bråttom att släppa spelet? Redigerad 29 november, 2004 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det är det jag menar!, tycker att det är ganska dåligt att man inte har fixat detta. R* n och R* lär ju vara rätt medvetna av att folk tycker det är störigt. Varför fixar de inte till det då? är det för att de hade för bråttom att släppa spelet? Kanske..kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag gillar det mer i VC, det va roligare biljakter, var är spikmattorna i SA? ahr inte sett en ända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag gillar det mer i VC, det va roligare biljakter, var är spikmattorna i SA? ahr inte sett en ända Bästa biljakterna var i gta 3 då polis bilarna följde efter en när man var efterlyst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Bästa biljakterna var i gta 3 då polis bilarna följde efter en när man var efterlyst gjorde dom ju i VC också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 gjorde dom ju i VC också Tss..poliserna i vice var efterblivna och blonda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 GTa2 har bäst biljakter, men San Andreas är det bästa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Tycker det är gaska bra att de har skippat spikmattorna i sa. tycker de använde dem och "skjut på däck" för mycket i vc. I sa har de dragit ner ganska reält på det (inga spikmattor alls?) och det är ett stort plus i biljakterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mackan_84 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ja tycker poliserna är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det bästa på san andreas är att det finns polismotorcyklar som är bra! dom följer efter bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Tycker det är gaska bra att de har skippat spikmattorna i sa. tycker de använde dem och "skjut på däck" för mycket i vc. I sa har de dragit ner ganska reält på det (inga spikmattor alls?) och det är ett stort plus i biljakterna nejnejneEEEEJ. det va ju spikmattorna å det som va så roligt.. va grymt kul att försöka undvika och lura dit en polis-/swatbil polishojarna är under min förväntant, dom skjuter så jäkla mycket man ville ju att de skulle kunna haka på bilen typ =P Redigerad 29 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 man fick ju spikmattor på ett uppdrag... "stingers" kan man modda sin bil eller nåt så man får det igen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 va grymt kul att försöka undvika och lura dit en polis-/swatbil vilket inte var så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts