oscarw_89 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Var någonstans ska man köra runt med henne när hon vill åka bil "fort"!? När jag kör henne, typ utanför hennes hus, så stårdet att man kör för fort och om man saktar in lite då så kör man för långsamt!! Det står även att hon inte gillar området! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Var någonstans ska man köra runt med henne när hon vill åka bil "fort"!? När jag kör henne, typ utanför hennes hus, så stårdet att man kör för fort och om man saktar in lite då så kör man för långsamt!! Det står även att hon inte gillar området! Hmm..prova Gant bridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hmm..prova Gant bridge har inte låst upp den än i det "spelet" (eller den sparningen då)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 har inte låst upp den än i det "spelet" (eller den sparningen då)! okej men lås up den da.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Love_It_Loud Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Som jag skrev i en tidigare Topic ... Har samma problem... Den stora bron funkar inte heller..hon är en kräsen jävel...vette fan vad man ska göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag har inte ens hittat tantjäkeln....Kan nån visa en karta där hon står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts