isidor Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Vart i SF ligger hotellet där man ska parkera bilar åt folk. Och hur många bilar ska man parkera för att få Asset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Nära en Pizza bar ungefär i mitten av stan har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 mmm tvärs över gatan från en pizza stack...ganska i mitten men ganska nära garaget ändå... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Får man mkt pengar på att arbeta där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Får man mkt pengar på att arbeta där? Nja inte värst. Första omgången får man 100$, andra omgången 200$ och så fortsätter det så. Tills man gjort tillräckligt många omgångar så har man klarat uppdraget och en penga symbol kommer fram framför hotellet, men bara 2000$ per dag kan man få från den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Nja inte värst. Första omgången får man 100$, andra omgången 200$ och så fortsätter det så. Tills man gjort tillräckligt många omgångar så har man klarat uppdraget och en penga symbol kommer fram framför hotellet, men bara 2000$ per dag kan man få från den.. Det var väl lite snålt..eller vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det var väl lite snålt..eller vad säger ni? Jo det är snålt..men jag gjorde det inte för pengarnas skull utan för uppdragets skull.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jo det är snålt..men jag gjorde det inte för pengarnas skull utan för uppdragets skull.. Vadå!? måste man göra det för att få 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Vadå!? måste man göra det för att få 100% japp, och man skiter ju i pengarna ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 japp, och man skiter ju i pengarna ändå.. inte om man har lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det är inte så dåligt med tanke på att man får det i dricks och att det är sjukt lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts