Pastor Vercetti Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Jag har hört att man kan få en batmanbil Vet ni nåt om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 3 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2002 Det är om man laddar ner den till gta3 till pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 nej man blokerar en väg med en eller två pony och tar en pereniel och knuffar dom i vattnet eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Kan inte stämma!!!!! Var skulle modellerna och texturerna ligga?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pastor Vercetti Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 vet ej men jag har bara höet det kanske e inte sant men när man gjort det så som jag skrev kommer en batmobl komma fram vid hideout Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 vet ej men jag har bara höet det kanske e inte sant men när man gjort det så som jag skrev kommer en batmobl komma fram vid hideout Det låter väldigt osannolikt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Man kan inte få en batman bil om man inte laddar hem den.. du har blivit lurad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts