Lallaren Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 asså jag blir rätt less på att få mail varje gång någon postar i "screenshots" i spel, det står Lallaren, Mr. M has just posted a reply to a topic that you have subscribed to titled "Screenshots!". och så vidare, Hur stoppar ja detta, för gtasajten fyller hela min inkorg på grund av nåt konstigt fel, för jacker e ju garen av topicen . Hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 när du har skrivit en post så måste du råkat trycka på "Enable email notification of replies?".. då kommer de ett mail varje gång nån postar i topicen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Går att stänga av i "My Controls". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts