Ebeeto Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Det finns så många låtar med utmärkande textrader. I första hand tänker jag på elaka eller sjuka sådana. Sådana som ofta återfinns i hårda metal-låtar och gangster-rap. Vilka är era favoriter? Jag börjar med två från Bizarre i D-12... "I'm eatin crews like I'm Hannibal There's no way I can be the gay rapper (Why not?) I only fuck animals (Oh!)" - Bizarre, D-12 "And I ain't got no food, my job I've been cheated My girlfriend had a miscarriage. I had to eat it!" - Bizarre, D-12 Redigerad 29 november, 2004 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kurd-Haren Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 "I'm eatin crews like I'm Hannibal There's no way I can be the gay rapper (Why not?) I only fuck animals (Oh!)" - Bizarre, D-12 hahah, den var ju skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 kommer inte på några just nu. Rallypack - Traktor - den texten e sjuk , synd att jag inte har texten till den ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det finns så många låtar med utmärkande textrader. I första hand tänker jag på elaka eller sjuka sådana. Sådana som ofta återfinns i hårda metal-låtar och gangster-rap. Vilka är era favoriter? Jag börjar med två från Bizarre i D-12... "I'm eatin crews like I'm Hannibal There's no way I can be the gay rapper (Why not?) I only fuck animals (Oh!)" - Bizarre, D-12 "And I ain't got no food, my job I've been cheated My girlfriend had a miscarriage. I had to eat it!" - Bizarre, D-12 Vilka låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Vilka låtar? Första utdraget är från D-12s "Words Are Weapons". Andra är från "American Psycho". Två andra fina från Bizzie i D-12: "I’m fuckin anything when I’m snortin It’s gonna cost 300 dollars to get my pit bull an abortion" - Bizarre, Under The Influence, Marshall Mathers LP "My little sister's birthday, she'll remember me For a gift I had ten of my boys take her virginity" - Bizarre, Amityville, Marshall Mathers LP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Första utdraget är från D-12s "Words Are Weapons". Andra är från "American Psycho". Två andra fina från Bizzie i D-12: "I’m fuckin anything when I’m snortin It’s gonna cost 300 dollars to get my pit bull an abortion" - Bizarre, Under The Influence, Marshall Mathers LP "My little sister's birthday, she'll remember me For a gift I had ten of my boys take her virginity" - Bizarre, Amityville, Marshall Mathers LP Verkar som att Bizzare är den med skönaste texter... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Orkar inte leta upp någon nu (sitter på lektion) men kan göra det senare. "My little sister's birthday, she'll remember me, for a gift I had ten of my boys take her virginity" HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 "Hear the choirs Is it the wind that brought back their cries? Once forged in blood by tragedy Sharp were the thorns of crimson death" Dissection, Thorns of Crimson Death Är väl inte särdeles konstig, men orden sitter så perfekt i refrängen. Det ryser i kroppen på en när Jon vrålar ut den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) Ursäkta dubbelpost. :"> Redigerad 30 november, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Alla Rammsteins låtar är sjuka. Nästan. Här är några utdrag. Skriver dem på svenska, ingen skulle fatta om jag skrev dem på tyska. Rammstein - Rammstein Rammstein Människor brinner Rammstein Köttlukten ligger i luften Rammstein Ett barn dör Rammstein Solen skiner Rammstein - Heirate Mich Du ser honom krypa runt kyrkan. Han har varit ensam i ett år. Sorgen tog bort alla hans sinnen. Han sover vid hennes grav varje natt. Där vid klockan vilar en sten Och endast jag kan läsa på den och på staketet är den röda tuppen som va ditt hjärta på den tiden. Rädslan har varit fastspikad på detta staket. Jag gräver nu varje natt för att se vad som finns kvar av ansiktet som log mot mig. Rammstein - Asche Zu Asche Varmt lik Hett kors Felaktiga bedömningar kall grav Jag ligger nu på korset dom slår spiken igenom mig elden renar själen och kvar blir en munfull Aska Jag kommer igen om tio dagar som din skugga och jag jagar ner dig Hemlighetsfullt återuppstår jag Och du tigger om nåd Då knä'ar jag dig i ansiktet och doppar fingret i askan aska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 ser förjävligt ut på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Tycker det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 I don't believe in a god that I need to worship I don't believe that I need to get down on my knees I don't believe that a voice from above can help me I only believe in what I can see and the things that I can achieve -Clawfinger - Two sides Rätt så vettigt "sagt" jag tycka I don't know your fucking name, so what? Let's fuck -Korn - A.D.I.D.A.S (All day I dream about sex) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) "MUSSHA RAIN DAMMA DO DA MA DAAAH!" - Metallica, Whiskey In The Jar(-oh!). Number fucking one. Redigerad 30 november, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 All my exes lives in Texas (8) tralalaaa, damn vad den är bra=D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 (redigerad) Inte direkt rolig, men jag gillar det här stycket. Om du har burit en dröm kan du förstå hur de e’ Att verkligen sitta med hopp, när allt är ensamt och grått Med motgångar och fall, då hela världen blir kall Men trots misär så finns ett ljus i din vy En dröm kan va gammal men likväl va ny Kan få dig å stå pall mot istället för fly Och vissa drömmar vi blir, andra dör i vår kropp Utan att se något hopp Varken ljus eller nåt Petter - Drömmen Redigerad 1 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Det finns 2 vägar att tänka eller skita i Bry sig om andra, eller skratta åt en invalid Vissa lär sig aldrig, att lära sig av misstag Fel man gjort fast de e lugnt de kommer en ny dag Livet e hårt, men försök att vara glad Själv tackar jag Gud varje dag för allt de jag har Att va otacksam är en sak, mot Gud är det en synd Du bor i Sverige mat på bordet i fickan sedlar o mynt Så jag ställer denna fråga: vad kan du vilja ha mer?// Tänk på dom som på riktigt lever de du ser på TV Tycker det finns alldeles för få som vill inse Man inte ska bära vapen, nej man ska bära kärlek Som är en tung börda o bära ibland man ser hur hjärtan krossas Glad på utsidan men man märker att du bara låtsas Din själ har dött, hela du e förkrossad Du vill höra Dödens godnattsaga, lägga dig ner o somna Tänk dig om du befann dig i det som jag beskrev Du har det svårt men det finns ingen som bryr sig om dina problem Så känns de för den hemlösa, nu när det är vinter Sanningen är som en filt, men den värmer inte Så om du alltid säger jag skiter i så tänk på detta Du kunde lika gärna va han på gatan som aldrig får sin mage mättad Första versen i Paragraf 2 - Tänk efter. De andra är lika bra, om inte bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag håller mig till "Hear the silence so loud!" - For whom the bell tolls, Metallica Inte elak, inte sjuk men ändå jäkligt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 jag rör dig, som avlopp // P-C - en J*vla massa rader.mp3 jag är kaxig, som finska tvillingar //zig-xe om ni inte förstår det där me kaxig så menas det att man säger kaxi(g) .. kaxi = två på finska... finska tvillingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Lite utdrag från låttexter jag tycker om : System of a down - ATWA Hey you, see me, pictures crazy, All the world I've seen before me passing by, I've got, nothing, to gain, to lose, All the world I've seen before me passing by, You don't care about how I feel, I don't feel it anymore, You don't care about how I feel, I don't feel it anymore You don't care about how I feel, I don't feel it anymore, You don't care about how I feel, I don't feel it anymore. Hey you, are me, not so pretty, All the world I've seen before me passing by, Silent my voice, I've got no choice All the world I've seen before me passing by, System of a down - Toxicity Conversion, software version 7.0, Looking at life through the eyes of a tire hub, Eating seeds as a past time activity, The toxicity of our city, of our city, New, what do you own the world? How do you own disorder, disorder, Now, somewhere between the sacred silence, Sacred silence and sleep, Somewhere, between the sacred silence and sleep, Disorder, disorder, disorder. More wood for their fires, loud neighbors, Flashlight reveries caught in the headlights of a truck, Eating seeds as a past time activity, The toxicity of our city, of our city, New, what do you own the world? How do you own disorder, disorder, Now, somewhere between the sacred silence, Sacred silence and sleep, Somewhere, between the sacred silence and sleep, Disorder, disorder, disorder. System of a down - Chop Suey : Wake up, Grab a brush and put a little (makeup), Grab a brush and put a little, Hide the scars to fade away the (shakeup) Hide the scars to fade away the, Why'd you leave the keys upon the table? Here you go create another fable You wanted to, Grab a brush and put a little makeup, You wanted to, Hide the scars to fade away the shakeup, You wanted to, Why'd you leave the keys upon the table, You wanted to, I don't think you trust, In, my, self righteous suicide, I, cry, when angels deserve to die, Die, Finns många fler bra av S.O.A.D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts