Kalan Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Länka gärna till bra moddsidor här... två bra tips är MafiaMods.com och Lost Heaven (När man reggar sig på sidorna hamnar oftast aktiveringmailet i skräpposten, kolla därför där) Jag antar att det inte finns något nerladdningsbart program som inför en reprisfunktion i spelet? Så att man kan tex. flyga omkring med kameran och kolla på det man gjorde när man spelade... Älskar nämnligen att frapsa filmer i Mafia, men det är lite trist med samma tredjepersonskameravinkel hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag jobbar med en Svensk Mafia site, den är inte klar än och det kan dröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 mitt reg mail har inte kommit änn och regade mig i går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 mitt reg mail har inte kommit änn och regade mig i går (:!!! (:!!! Oftast kommer det omedelbart, men om du har hotmail, kolla bland skräpposten för att hitta mailet. Dock är det nog försent nu, eftersom man bara har 24h på sig... så registrera dig igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conzue Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Oftast kommer det omedelbart, men om du har hotmail, kolla bland skräpposten för att hitta mailet. Dock är det nog försent nu, eftersom man bara har 24h på sig... så registrera dig igen... Okej, Ja ska pröva att regga mig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts