Addepladde Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Hej! Ni som spelar MU vilken klass är ni och vilken level? Själv heter jag Muskler och är Dark Knight level 45. Mu är ett MMORPG där man kan välja mellan att vara Dark Wizard, Dark Knight eller Elf. Deras hemsida är www.muonline.com Redigerad 28 november, 2004 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) haahaa..jag är i level 50 och är jättestora muskler!! Redigerad 29 november, 2004 av david_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 haahaa..jag är i level 50 och är jättestora muskler!! Hur kan man vara muskler? Undrar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Hur kan man vara muskler? Undrar bara vet inte...har aldrig kört det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 vet inte...har aldrig kört det Nödvändigt och svara då? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Level: 11 Typ: Dark Knigth Gillar: Och döda sånna där stora älgar. elite bull fighter typ. Redigerad 7 januari, 2005 av Gta_idioten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 (redigerad) Level: 11 Typ: Dark Knigth Gillar: Och döda sånna där stora älgar. elite bull fighter typ. Du vet att du kan gå in i Devias när du är level 15 va? Och vid level 20 kan du gå in i Dungeon. Edit; Ganska gammal tråd Edit2; 200 posts!! Wee! Redigerad 7 januari, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Ska regga mig nu och kolla vad katten det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts