XBlade Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har hört att man kan köpa cigg, men vet nån av er var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det kan man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det kan man inte. man kan visst röka. det finns en liten affär nära Ammu-nation i Los santos. där kan man köpa cigg det är som när man köper amt ungefär.. man får dock trycka positivt svar(höger?) för att få dom sen ser man bara cj bakifrån ta några bloss och så kommer det rök från munnen.. inget speciellt. (exakt så skrev Jac16 i en annan topic) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 man kan visst röka. det finns en liten affär nära Ammu-nation i Los santos. där kan man köpa cigg det är som när man köper amt ungefär.. man får dock trycka positivt svar(höger?) för att få dom sen ser man bara cj bakifrån ta några bloss och så kommer det rök från munnen.. inget speciellt. (exakt så skrev Jac16 i en annan topic) Om du kollar i Jac16 tidigare foruminlägg så kommer du märka hur mycket 'skit' han har skrivit. Han har nog börjat trott på sina egna lögner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jac16 snackar bara skit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Om du kollar i Jac16 tidigare foruminlägg så kommer du märka hur mycket 'skit' han har skrivit. Han har nog börjat trott på sina egna lögner. Normalt betéende, undrar vad han har för "diagnos". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 fan vad gött att alla tror skit om mig.. jag blir upphetsad när folk hatar mig.. ps. man kan röka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahama Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 fan vad gött att alla tror skit om mig.. jag blir upphetsad när folk hatar mig.. ps. man kan röka visa på en karta var affären ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) ja vänta lite då..3 Kan någon lägga in en karta för jag har ingen.. helst bara på LS Redigerad 29 november, 2004 av jac16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Är det ingen som vill veta vart man kan köpa cigg? Lägg in en karta så att jag kan visa er.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte.90 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 han ljuger, jag har åkt runt hela det området och letat, det finns ingen tobaksaffär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Är det ingen som vill veta vart man kan köpa cigg? Lägg in en karta så att jag kan visa er.. Jag tror dig inte förens jag får se det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jac16 lägg ut nu då (:!!! eller ljuger du bara ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 här har ni.. jag tror det är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lulle Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag hittar inte den menar du den 24-7 affären? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 det är väl den affär som man kan få asset? men dom blev väl tillsagda att inte ta med det så att inte ungar börja röka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 det går inte att röka :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CrAcKmAn Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 (redigerad) men dom blev väl tillsagda att inte ta med det så att inte ungar börja röka? Är det så det är så undrar jag varför man kan sno massa fordon slå folk m.m då? Redigerad 30 november, 2004 av CrAcKmAn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts