Karlsson87 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 gick precis in och skulle börja på bil skolan i san fiero!! men jag fattar inte hur jag ska kunna göra en burnout donuts!! trycker jag på x som det står så kommer resultat listan fram!! vart ska jag trycka ??? fattar inegnting!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freedde87 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 håll inne X och fyrkant samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson87 Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 håll inne X och fyrkant samtidigt det är precis det som inte går!! då kommer resultat listan fram!! helt cp tycker jag!! måste man ändra kontroller då eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ompalompa Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 om resultat listan kommer fram så trycker du på antingen X eller fyrkant lite tidigare en den andra så att du antingen backar eller kör frammåt... de e bara å fortsätta att prova tills du lyckas trycka på båda samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karlsson87 Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 om resultat listan kommer fram så trycker du på antingen X eller fyrkant lite tidigare en den andra så att du antingen backar eller kör frammåt... de e bara å fortsätta att prova tills du lyckas trycka på båda samtidigt ok ska testa!! får cp ryck på listan baara!! hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Prova trycka den vänstra spaken pall höger/vänster om du vill börna en ring åt höger/vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 tryck ¤ (fyrkant) först och sen O (cirkel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
homie_boy Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 haha burnout donut e skitlätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Det är bara att hålla in bägge samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts