Eskapisten Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Har sökt en massa på forumet och läst mig till att hon skall finnas i Blueberry på AmmuNations tak mellan 08-12 och 14-02. Nu är det så att hon inte gör det. Så var finns hon? Av någon skum anledning så står det att jag har 10% med henne trots att jag aldrig sett henne och det finns ju inget hjärta för hennes del på kartan. Riktigt skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Har sökt en massa på forumet och läst mig till att hon skall finnas i Blueberry på AmmuNations tak mellan 08-12 och 14-02. Nu är det så att hon inte gör det. Så var finns hon? Av någon skum anledning så står det att jag har 10% med henne trots att jag aldrig sett henne och det finns ju inget hjärta för hennes del på kartan. Riktigt skumt. Samma för mig med Katie...Jag tror man måste klara shooting uppdraget i rangen för att få henne.. PS......Kan nån rita på en karta vars i Avispa Country Club Katie finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Avispa county club? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har klarat alla shooting-range uppdrag. Vartenda ett. Så nån, var är hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Avispa county club? Golfbanan i SF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Jag har klarat alla shooting-range uppdrag. Vartenda ett. Så nån, var är hon? det är bruden som står å skjuter på taket av Ammu-Nation i blue berry edit: ändrade till blue b.. eftersom jag hade skrivit fel Redigerad 28 november, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Blueberry, hade jag läst, men är det Angel Pine som gäller asså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xpekt Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Blueberry, hade jag läst, men är det Angel Pine som gäller asså? nej det är blueberry... hon är på ett litet tak brevid huset, tror nästan du kan höra henne när hon skjuter . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 xpekt: Jo, ett litet tak precis bredvid Ammu-Nation där det sitter sönderskjutna måltavlor på väggen, eller hur? Är där och kikar, men hon är inte där. Hon står som sagt med bland mina andra brudar och har 10%. Men jag har verkligen inte stött på henne på taket där förut. Så det är skumt. Var finns hon efter att man träffat henne där då? Var bor hon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PETsson Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 xpekt: Jo, ett litet tak precis bredvid Ammu-Nation där det sitter sönderskjutna måltavlor på väggen, eller hur? Är där och kikar, men hon är inte där. Hon står som sagt med bland mina andra brudar och har 10%. Men jag har verkligen inte stött på henne på taket där förut. Så det är skumt. Var finns hon efter att man träffat henne där då? Var bor hon? Precis samma sak för mig... Skulle också vilja veta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...5/helenamap.jpg 1. Hon står på ett hus bakom "Locals Only" men du bör ju höra hennes skjutandet och folkets skrik. (Kolla länken) 2. När du väl ska börja dejta henne så finns stället öster om Los Santos (Kolla länken) Du måste ha typ medel på muskler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
victorconca Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Helena den &¤%%¤ bruden finns på golfbanan i LV länst ner i vänstra hörnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts