Funnylin Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Knaka knogar, prutta med armhålan, knäppa med tungan m.m...tänkte starta enmansband, har skickat in några egenhändigt komponerade verk till den här, schlagerfestivalen. Sen har jag haft lite kontakt med ett skivbolag som kanske vill ge ut en skiva(Konstigt nog har dom stämt mig för trakasserier). Jag vill ju inte skryta bojs, men fan vad jag håller på å bli stor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Piano och Gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Elgitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 har spelat trummor sen i sommras (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Annat... Jag är bara allmänt musikalisk, bitch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 El-gittar. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 Tar trumlektioner, spelar bas/sjunger i ett rockband och spelar gitarr på fritiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 vote: annat fått en ny hobby.. trummor.. fast jag har inga trummor.. så jag använmder skrivordet! lampan = hi-hat musen= puka1 tangentbordet= puka2 miniräknare= puka 3 sparka på datorn= bastrumma ett DVD-fodral med grus= snare vatten-glas= crash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag spelar elgittarr ibland akustisk... Jag är väll ganska bra vet dock inte vad stängarna heter . Men jag ÄGER ALLA på luftgitarr... då kan jag spela alla Jimmy Page solon Slashes Solon ALLA solon och så vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag spelar elgittarr ibland akustisk... Jag är väll ganska bra vet dock inte vad stängarna heter . Men jag ÄGER ALLA på luftgitarr... då kan jag spela alla Jimmy Page solon Slashes Solon ALLA solon och så vidare Äh, tänk bara En Bra Gitarr Drar Alltid/Aldrig El. Funkar bra för mig. Jag är grymmast, spelar visserligen mest Metallica men jag gör det bra. Har nyss lyckats spela Blackened i samma tempo som 'Tallica-pojkarna. Däremot kan jag inte ett enda ackord. Piiiiiiiinsamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 VOTE:annat, INGET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Det behövs inget instrument när man ska rappa, det enda jag behöver är en mick för min egen råkade jag tappa. Redigerad 3 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Null Vote: Spelar inte,.. spelade Trumpet men slutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mons Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Spelar bas i ett band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Spelar el-gitarr i ett skol band... kan aukustisk oxo men jag tar inga lektioner (har alldrig tagit några heller) behöver inte ta lektioner Redigerad 4 december, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Äh, tänk bara En Bra Gitarr Drar Alltid/Aldrig El. Funkar bra för mig. Det är grymmare med En Halv Groda Dansar Aldrig/Alltid Ensam P-C: Bastrumman var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts