BroDD Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 vad spelar du för instrument? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 inget. är dålig på musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Spelar en del gitarr, dock inget jag kommer satsa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Spelar gitarr. (Både el- och akustisk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Är extremt bra med gitarr och trummor men har ingen taktkänsla däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Typ... elvisp. Annars inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Jag spelar både trummor och gitarr, men jag gillar trummor bäst så jag votade för det, det är även det jag är bäst på. Finns inget härligare än att dra ett solo med dubbeltramp i bakgrunden. Redigerad 28 november, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Gewra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Spelar akustisk gitarr och elgitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Är extremt bra med gitarr och trummor men har ingen taktkänsla däremot. Hur kan man vara extremt bra på trummor om man inte har någon taktkänsla? Vote: Annat. Fiol :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Hur kan man vara extremt bra på trummor om man inte har någon taktkänsla? Det går INTE. Han snackar bara skit. Redigerad 28 november, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det går INTE. Han snackar bara skit. Lars Ulrich någon? /me kutar iväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vote: Annat. Fiol :"> Har testat fiol i skolan en gång. Det var ju skitskoj! Själv spelar jag inget, möjligtvis luftgitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 vote: annat komponerar olika stycken i finale notepad special edition.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Lars Ulrich någon? /me kutar iväg Det bästa avslutet genom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Dator... Skämt åsido, jag spelade fiol när jag var liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Bas. I'm the one and the only Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Gitarr. El och ackustisk. Redigerad 28 november, 2004 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag lirar lite Öst-Venezualiansk Kvadnat-tuta när jag inte har annat för mig. Och lite munspel ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts