Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) ja tror det dära med Gym bugget kommer, när man har fått Helena som flickvän. Är det nån som har henne och inte har buggen? jag har alla tror jag, vem är det? (jag har klarat alla uppdrag och kan gymma) edit: nej henne har jag visst itne, trodde bara det va 5 st. bäst att inte ragga upp henne då Redigerad 29 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag har alla tror jag, vem är det? (jag har klarat alla uppdrag och kan gymma) Jag har aldrig vart med om det heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Pröva att köra en burnout med mountain bike eller bmx tror jag det var, buggar som satan och armarna blir jättelånga för att man åker ner i marken. Det funkar fortfarande att cykla dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 jag har alla tror jag, vem är det? (jag har klarat alla uppdrag och kan gymma) edit: nej henne har jag visst itne, trodde bara det va 5 st. bäst att inte ragga upp henne då Då kommer du få buggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag kan ju då ta och börja mitt medlemskap med att lägga till en bugg. Det är när man moddar en lowrider och målar den med flames eller nån annan paintwork. När man edan sparar den i ett garage så försvinner flamesen. Detta har iofs inte hänt alla gånger men 3 av 6 gånger jag har sparat min lowrider... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 bäst att göra en poll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Nu vet ja vad problemet var , det är Helena som gjorde denna bugg, för att nu återvända ja till LS , och basket bollarna finns och gymen funkar utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Nu vet ja vad problemet var , det är Helena som gjorde denna bugg, för att nu återvända ja till LS , och basket bollarna finns och gymen funkar utmärkt. du hade inte klarat spelet när du dejtade helena eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) du hade inte klarat spelet när du dejtade helena eller? yepps menar ja edit, ja dejtade henne när ja var i LV Redigerad 29 november, 2004 av soup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 nepps ok, då kanske ja kan/vågar dejta henne iaf. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts