jeppan Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 nämnvärda buggar tack.. säg dom så gör jag en lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Att man inte kan gå på gym och spela basket, när man har klarat spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Att man inte kan gå på gym och spela basket, när man har klarat spelet. Händer inte alltid. Går utmärkt för mig att gå på gym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Att man inte kan gå på gym och spela basket, när man har klarat spelet. Detta händer bara för vissa funkar perfekt för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Bugg? Åk upp till toppen av Mount Chiliad. Om du inte redan har en fallskärm, ta den bakom Campern. Sätt dig nu på cykeln så Mount Chiliad startar. Ni kanske vet att man spawnar tillbaka på banan när man ramlar utför ett stup. Istället för att följa banan, åk rakt utför stupet. Hoppa fort av cykeln, utlös fallskärmen INNAN du spawnas tillbaka på banan. Efter en stund spawnas du på banan igen. Du sitter på cykeln, och har fortfarande på fallskärmen. Men fallskärmen, är som när du flyger i luften. Utspänd. Nu kan du inte ramla av cykeln vad du än gör! För att avaktivera det kliver du bara av cykeln och på igen... En annan bugg finns på t.e.x. BMX check pointracet i LS vid skateparken. Har ni märkt att när mätaren når 0 får man inte mission failed direkt? Det tar 1 sekund till. När halva den sekunden gått, ta en checkpoint. Har du nu tur, försvinner tidmätaren men alla checkpoints är kvar. Nu har du så mycket tid kvar du önskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 att om man blir avhuggen sitt huvud i multiplayer så är det kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 om man trycker cirkel när man är på en cykel direkt efter att man släppt L1 så hoppar man typ 3 gånger så högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Spårvagnarna stannar aldrig och går ej att stoppa, de har inte heller någon förare!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag skulle åka och göra uppdraget High Noon.. jag tog en hellikopter och flög till "spök staden". Jag hoppade ut i luften och vecklade ut fallskärmen. Jag landade i den röda markeringen. Sen hade jag fallskärmen uppe hela tiden, jag kunde inte shifta till nått annat förutom när jag satte mig i ngn bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 att om man är två player och åker ut med en båt tillsamans ut på vattnet o sedan kysser varandra på deck så kommer en av spelarna att komma undervattnet och kunna gå där precis som på land och skjuta och hoppa som vanligt... Kul fult ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Spårvagnarna stannar aldrig och går ej att stoppa, de har inte heller någon förare!! Där har du fel! Spårvagnarna brukar stanna på några ställen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Spårvagnarna stannar aldrig och går ej att stoppa, de har inte heller någon förare!! det är ingen bugg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 det stora bugget ja har vart med om, att ja när ja körde på vägen med en freeway, så plötsligt hittade ja mig själv köra den på havsbottnet, det var ganska coolt, den ägde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 det stora bugget ja har vart med om, att ja när ja körde på vägen med en freeway, så plötsligt hittade ja mig själv köra den på havsbottnet, det var ganska coolt, den ägde Haha..det lät ganske grymmt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 men testa att sätt fast magnetkranen på en motorcykel och sedan gå in i den och försök köra.... jag flög igenom marken? och landa sedan på marken igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Att man inte kan gå på gym och spela basket, när man har klarat spelet. om det står att man inte kan gymma, köp nya kläder/byt kläder, då funkar det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 om det står att man inte kan gymma, köp nya kläder/byt kläder, då funkar det igen det funkar aldrig för fan, bytte till gimp suit ,men det funkade inte heller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 ja tror det dära med Gym bugget kommer, när man har fått Helena som flickvän. Är det nån som har henne och inte har buggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 har inte sett någon bugg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Jag har inte henne, men när jag började dejta barbara så kunde jag gå på gym igen. det funkar inte att byta kläder, det är bara lögn. Men jag tror faktiskt, att det inte går för att man är för smal. För jag var rejält fet när det började funka igen. Men jag är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts