Jump to content

Radda upp buggarna här...

jeppan
 Share

Recommended Posts

Bugg? Åk upp till toppen av Mount Chiliad. Om du inte redan har en fallskärm, ta den bakom Campern. Sätt dig nu på cykeln så Mount Chiliad startar. Ni kanske vet att man spawnar tillbaka på banan när man ramlar utför ett stup. Istället för att följa banan, åk rakt utför stupet. Hoppa fort av cykeln, utlös fallskärmen INNAN du spawnas tillbaka på banan. Efter en stund spawnas du på banan igen. Du sitter på cykeln, och har fortfarande på fallskärmen. Men fallskärmen, är som när du flyger i luften. Utspänd. Nu kan du inte ramla av cykeln vad du än gör! För att avaktivera det kliver du bara av cykeln och på igen...

En annan bugg finns på t.e.x. BMX check pointracet i LS vid skateparken. Har ni märkt att när mätaren når 0 får man inte mission failed direkt? Det tar 1 sekund till. När halva den sekunden gått, ta en checkpoint. Har du nu tur, försvinner tidmätaren men alla checkpoints är kvar. Nu har du så mycket tid kvar du önskar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle åka och göra uppdraget High Noon.. jag tog en hellikopter och flög till "spök staden". Jag hoppade ut i luften och vecklade ut fallskärmen. Jag landade i den röda markeringen. Sen hade jag fallskärmen uppe hela tiden, jag kunde inte shifta till nått annat förutom när jag satte mig i ngn bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor