Cortez Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hej. Jag har hört att man får nitro på alla taxibilar när man kört 50 pers. Måste detta vara i rad, eller kan man t.e.x köra 25 pers en gång, och 25 till senare, och få nitro? Sen vet jag inte så mycket om det här med export och import. Var finns listan/listorna? Om vi säger från lyftkranen, den vet jag var den är. Hur gör man på import? Det är olika bilar de vill ha olika dagar, och man kör en bil som finns med på listan den dagen, och lyfter ombord den nånstans på en båt? Och hur går export till? Väldig tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Hej. Jag har hört att man får nitro på alla taxibilar när man kört 50 pers. Måste detta vara i rad, eller kan man t.e.x köra 25 pers en gång, och 25 till senare, och få nitro? Sen vet jag inte så mycket om det här med export och import. Var finns listan/listorna? Om vi säger från lyftkranen, den vet jag var den är. Hur gör man på import? Det är olika bilar de vill ha olika dagar, och man kör en bil som finns med på listan den dagen, och lyfter ombord den nånstans på en båt? Och hur går export till? Väldig tacksam för svar. Nej på taxin. Behöver inte vara i rad. Ta de som det kommer. Om du kollar åt vattnet från lyftkranen så ser du den antagligen. Sen har du nog fått export och import lite om bakfoten. Exporterar gör du när som helst om du har en av bilarna som behövs. Ställ den vid kranen och lyft upp den på båten. Importerar kan du bara göra vissa dagar med vissa bilar. Vilka bilar och på vilka dagar står på den tidigare nämda listan. Redigerad 28 november, 2004 av Beaver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts