Eskapisten Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ännu en bugg har uppdagat sig. Mountainbiken vid monut chilliads fot, vid starten bredvid sanchezen där, har försvunnit. Var mer kan man få tag i en mountainbike? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 i LS tror jag. Vid stranden..Har jag sett rätt många.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Södermalm Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 i Winewood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vinevood? Där har jag inte sett nån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Södermalm Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 *Vinewood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Du kan också hitta den vid Mount Chilliads topp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Han skrev ju nyss att han funderade på om det var en bugg, för det stod ju ingen där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Södermalm Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 I början av spelet tog jag en vid Vinewood... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det är inget fel eller bug.... vid mt chilliads fot så skiftar det melln tre fordon 1. sanchez 2. mesa 3. mt bike så ibland står det t.e.x mesa och sanchez ibland mt bike sancjez aa ni förstår säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Han skrev ju nyss att han funderade på om det var en bugg, för det stod ju ingen där! Nej han sa vid FOTEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hmm...Såg en vid ett hus i LS tror jag , men jag kommer inte ihåg vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eskapisten Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Tack för alla tipsen! Ska checka. Och jo, jag skrev vid bergets fot faktiskt. Men jag är bra säker på att det stod både en sanchez samt en mountainbike där förut, på varsin sida av den lilla trappan på huset vid starten där. Men tack som sagt. Lär ju hitta en nånstans utav alla ställen jag fick rekommenderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jaha, jag har inte varit där ens så ursäkta mig då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OrdeM Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 om den inte står där när du tittar så far därifrån en stund och kom tilbaks efter några sekunder så spawnar det en cykel där. OBS detta gäller det mesta i spelet som inte spawnas när det skall spawnas....tex flygplan som inte spawnas ...kör bara runt på flygplatesen och kör sedan tillbaks så ser man att planet "spawnas" tillbaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts