Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har försökt söka men det cp:ar så ursäkta för ett nytt sånt här inlägg men jag får aldrig ett ordentligt svar vart man i Madd Dogg's Crib basketbollen ligger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har försökt söka men det cp:ar så ursäkta för ett nytt sånt här inlägg men jag får aldrig ett ordentligt svar vart man i Madd Dogg's Crib basketbollen ligger!!! det finns ingen basket boll, där heller :'( så störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 det finns ingen basket boll, där heller :'( så störande. Men FINNS det en basketkorg då!!! det kan ju va så att ditt basket inte funkar överhuvudtaget!!! det kanske finns en basketboll om det finns en basketkorg där för mig iallafall / man får aldrig ett bra svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Men FINNS det en basketkorg då!!! det kan ju va så att ditt basket inte funkar överhuvudtaget!!! det kanske finns en basketboll om det finns en basketkorg där för mig iallafall / man får aldrig ett bra svar Vid sweets hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vid sweets hus Men i madd dogg crib's jävla hus VART? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Men FINNS det en basketkorg då!!! det kan ju va så att ditt basket inte funkar överhuvudtaget!!! det kanske finns en basketboll om det finns en basketkorg där för mig iallafall / man får aldrig ett bra svar men det är väl inte så svårt att hitta basket korgen i Madd Doggs, bara leta i huset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Men i madd dogg crib's jävla hus VART? Finns den där? jag har aldrig sett nån där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Finns den där? jag har aldrig sett nån där jag har hört att den ska finnas där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jag har hört att den ska finnas där Kanske var lögn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Kanske var lögn nej... jag har spelat där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 nej... jag har spelat där Då är det inte lögn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 nej... jag har spelat där Ja men förklara vart i huset den ligger då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) i gymet i hans hus!!!!! är det svårt att leta lite? Redigerad 28 november, 2004 av jac16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jepp, bara att kolla alla rummen. Du hittar gymmet för eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Men i madd dogg crib's jävla hus VART? Gå in där man gör uppdragen.....Föj vägen ganska långt men ungefär 4 rum innan det är där du kommer ut på andra sidan tar du till vänster o sen höger! Där finns det ett gym...Om nån har en karta över Madd Doggs Crib så kan ja visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Tack för alla svaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts