Sikorka Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vilken är den snabbaste bilen som går att stayla och var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vilken är den snabbaste bilen som går att stayla och var finns den? min favorit heter Turismo och den får du när du har lämnat 20 bilar för export Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Men den åker ju runt i Lv också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jag skulle vilja påstå att turismo e den snabbaste bilen som går att styla. den glider oftast på the strip. den rullar fint med nitrus så ta den till trans-fenders och kör så att det ryker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Yeeeee! De ska jag göra nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Yeeeee! De ska jag göra nu! det åkte inte på the strip förens jag hade tagit 20 bilar till export Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 det åkte inte på the strip förens jag hade tagit 20 bilar till export jag har inte lämnat in en ända bild.. ändå så är den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jag har inte lämnat in en ända bild.. ändå så är den där Okej jag tror dig..men jag kanske inte hade letat på rätt ställe innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 snabbaste är ju lätt Sweepern.. ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 snabbaste är ju lätt Sweepern.. ! Vart finns den!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Vart finns den!? *Spoiler* för er som inte kommit till SF. jag hitta den där man sitter tillsammans med cesar i The Green Sabre fast jag tror inte den går att styla :/ vore coolt att sätta nitro i den =P Redigerad 28 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Haha, ja. Sweepern är grym asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Haha, ja. Sweepern är grym asså. man lär ju kunna klara det stora hoppet ute i öknen vid Tierra Roba (stavning) med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) *Spoiler* för er som inte kommit till SF. jag hitta den där man sitter tillsammans med cesar i The Green Sabre fast jag tror inte den går att styla :/ vore coolt att sätta nitro i den =P okej! men vart satt man i bilen med cesar!? baksätet Redigerad 28 november, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 okej! men vart satt man i bilen med cesar!? baksätet under nån bro i LS, men jag måste varna dig, ta bara den om du verkligen har need 4 speed, för den är grymt svår att kontrollera och stuff, skakar när du kommer upp i höga hastigheter haha precis baksätet (vid hanky panky point! =P nädå ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 skulle va ashäftigt att kunna modda en golfbil... tänk dig nitro på den skulle ju fan lyfta *tårar av glädje, samt sorg för att det inte går* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) under nån bro i LS, men jag måste varna dig, ta bara den om du verkligen har need 4 speed, för den är grymt svår att kontrollera och stuff, skakar när du kommer upp i höga hastigheter haha precis baksätet (vid hanky panky point! =P nädå ) snabbaste bilarna är : Infernus (240 km/h) (4wd) Turismo (240 km/h) (4wd) Cheetah (230 km/h) Super GT (230 km/h) Bullet (230 km/h) Hotring (220 km/h) Banshee (200 km/h) Hotknife (200 km/h) ZR350 (200 km/h) Comet (200 km/h) (4wd) Blista Compact (200 km/h) Feltzer (200 km/h) Uranus (200 km/h) Jester (200 km/h) Buffalo (200 km/h) Sultan (200 km/h) Stratum (200 km/h) Elegy (200 km/h) Flash (200 km/h) Euros (200 km/h) Club (200 km/h) LS Police (200 km/h) SF Police (200 km/h) LV Police (200 km/h) Alpha (200 km/h) Premier (200 km/h) Phoenix (200 km/h) alla flygfordon går i 200 (ja, alla.. hydran, shamal, at400, dodo.. ALLA flygfordon går i 200) alla fordon har olika accelration så hur fort dom kommer upp i maxfart är olika sätter man in nitro i bilarna ändras inte topppfarten bara accelrationen och hur det känns att köra ------------------- källa: GameFaqs ------------------- Redigerad 28 november, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hotring Racern då? Den finns och den lär ju vara iaf. en utav dom snabbaste... eller hur?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 snabbaste är ju lätt Sweepern.. ! haha..hittade den nu.. lätt den bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hotring Racern då? Den finns och den lär ju vara iaf. en utav dom snabbaste... eller hur?! bilarna jag raddade upp är alla bilar som går i 200 eller mer, hotring går i 220 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts