C.J Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hur ser man vad det är för vad det e för dag tex. triatlon går ju bara på lördagar och söndagar. tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 håll inne L1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hur ser man vad det är för vad det e för dag tex. triatlon går ju bara på lördagar och söndagar. tacksam för svar. Mon=måndag Tue=Tisdag Wed=Onsdag Thu=Torsdag Fri=Fredag Sat=Lördag Sun=Söndag men jag vette fan hur tisdag stavas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Redigerad 28 november, 2004 av C.J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 håll inne L1 tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hur ser man vad det är för vad det e för dag tex. triatlon går ju bara på lördagar och söndagar. tacksam för svar. Vad är triatlon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vad är triatlon? Det är en tävling där du ska simma springa och cykla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 stavning: Triathlon tri= tre grenar.. (orginal-utförande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vart kan man köra triathlon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Mon=måndag Tue=Tisdag Wed=Onsdag Thu=Torsdag Fri=Fredag Sat=Lördag Sun=Söndag men jag vette fan hur tisdag stavas HAHAHA jag trodde att det visade först vad man hade för "klass" typ mon såg ut som man o thu eller tuh eller aa trodde jag var typ thug hahaha tack för att du skrev de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vart kan man köra triathlon ? på lördagaroch söndagar finns en röd blip vid fyren på verona beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Tack så mycket för det svaret ! Kan inte någon säga vad som händer på de olika dagarna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Error Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 HAHAHA jag trodde att det visade först vad man hade för "klass" typ mon såg ut som man o thu eller tuh eller aa trodde jag var typ thug hahaha tack för att du skrev de ja trodde också det innan jag läste det på en annan topic hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ja trodde också det innan jag läste det på en annan topic hehe Exakt samma för mig trodde det var istället för dom olika stausarna i "stats" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Tack så mycket för det svaret ! Kan inte någon säga vad som händer på de olika dagarna ? Tex på en tisdag kan du köpa en viss bil vid hamnen.. medans en onsdag kan du köpa några andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts