bastard Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Den är svår tycker jag. Man ska flyga lågt, under radar.. Och sen går det på tid.. Jag kommer ju aldrig fram, kraschar hela tiden, det går ju för fan inte och flyga lågt.. Det går alltid åt helvete! Hur ska man göra på bästa sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drdsupermotard Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ja fög bara rakt mot dit man ska det gjick så bra så.... men du kan ju pröva o flyga över vattnet annars óm du inte klarar det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Okej, men det går ju inte att flyga lågt liksom.. ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har skapat en Topic om denna, massa lösningar där. SÖK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag gjorde faktiskt det, men jag hittade ingen. SÅ LÄGG AV OCH SÄG ÅT FOLK ATT SÖKA. Jag skiter väl för fan i om det här är den 2382747384 topcien om just detta. Svara bara snällt så går det väl bra? Herregud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Åk bara rakt dit! Undvik deras misiller genom att göra en looping! Struntar man i flygplanen så försvinner dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=20375 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21177 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=21893 jag hittade flera.. Redigerad 28 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hm, då sökte jag väl lite konstigt då. Ursäkta mig att jag skapar EN ny topic om samma sak. Ursäkta mig, så jävla mycket. Vad är det som är så jävla fel med det egentligen? HERREGUD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 flyg lågt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hm, då sökte jag väl lite konstigt då. Ursäkta mig att jag skapar EN ny topic om samma sak. Ursäkta mig, så jävla mycket. Vad är det som är så jävla fel med det egentligen? HERREGUD. att om alla skapar en ny topic om nåt finns skulle det bli omöjligt att hitta till rätt topic mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 att om alla skapar en ny topic om nåt finns skulle det bli omöjligt att hitta till rätt topic mm Det är så rätt! men det är bara "nya" som gör det så det borde finnas en topic som säger att man ska söka först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det är så rätt! men det är bara "nya" som gör det så det borde finnas en topic som säger att man ska söka först menar du bland de klistrade.. det verkar ju inte va allt för många som läser/läste dom ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 menar du bland de klistrade.. det verkar ju inte va allt för många som läser/läste dom ändå... Nej det är också mycket dumt! men jag gör det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vadå nya? Jag är inte ny. Jag hittade ju ingen om n.o.e. så det är väl inte mitt fel att jag skapade en ny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vadå nya? Jag är inte ny. Jag hittade ju ingen om n.o.e. så det är väl inte mitt fel att jag skapade en ny? vadå hittade inga!? ska jag hjälpa dig!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Behövs ju inte nu när jag har skapat en ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Behövs ju inte nu när jag har skapat en ffs. ja..vilket var onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jo det är bara ditt fel att du skapade en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jo det är bara ditt fel att du skapade en ny Kunde inte säga det bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vadå nya? Jag är inte ny. Jag hittade ju ingen om n.o.e. så det är väl inte mitt fel att jag skapade en ny? 1 månad.. rätt ny, jag anser mig själv vara rätt så ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts