kurrhtenn Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 kan man fixa SLOW MOTION utan att fuska?? klara inte Av förstaZERO uppdraget!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vet ej, men om du verkligen inte klarar det så kan du ju alltid trycka in alla fordon sprängs fusket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kurrhtenn Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men om man fuskat så kan det ju bli konsekvenser efter.... eller?? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 eller så är man 1337 och klarar uppdraget på första försöket utan fusk. annars kan man ju va 1447 å fuska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.J Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jag hade också stora problem med det uppdraget´. Man efter ett antal försök så klarade jag det. Och man kan bara få slowmotion genom att fuska så skippa det och satsa på att klara spelet utan fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 kan man fixa SLOW MOTION utan att fuska?? klara inte Av förstaZERO uppdraget!! På vice city kunde man ta en tabblet..men jag vet ej om det går nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts