ShizzHnit Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jo, Denise dumpade mig för ett tag sen. då läste jag att om man hittar alla oysters(ostron) så får man tillbaka flickvännerna och man kan aldrig mer bli dumpat . så nu undrar jag vart jag ska hitta denise ? eftersom hon står ju inte vid sitt hus eller vid huset där man skulle rädda henne från bränderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 har du förlorat denise kan du inte få tenax hon! men varför sparade du da!`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jo, jag har det men det är precis innan hon dumpar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Att hitta alla oysters för att tjejerna inte ska dumpa funkar bara ifall du inte blivit dumpad innan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Barbara dumpade mig innan jag hitta alla oysters. så åkte jag tillbka till polistationen i El querbrados och hitta henne pratandes på parkeringsplatsen där hon brukar stå. så henne har jag fått tillbaks men denise tror jag man inte kan få tillbaks efter hon dumpat en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Mee!! Denise fick man ju genom ett uppdrag! Hon och Millie får man ju genom uppdragen..Dom kan man inte få tillbaks! PS. Vet nån vars på AVispa Country Club man hittar Katie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Mee!! Denise fick man ju genom ett uppdrag! Hon och Millie får man ju genom uppdragen..Dom kan man inte få tillbaks! PS. Vet nån vars på AVispa Country Club man hittar Katie? ungefär vid hörnet som pekar mot burgershot eller gymmet och det dära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ungefär vid hörnet som pekar mot burgershot eller gymmet och det dära. Tack Rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vart ligger El querbrados ? Och en fråga till, är Barbara, Katie, Millie, Michelle och Denise alla flickvännerna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vart ligger El querbrados ? Och en fråga till, är Barbara, Katie, Millie, Michelle och Denise alla flickvännerna ? Kolla kartan du fick med spelet. Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts