Jump to content

Jag har börjat med min egna gtasajt

Kaboom
 Share

Recommended Posts

Men.. Jag sa ju bara att jag har börjat med min egna gta sajt.. Är jag dum för det? :D

Pico: Vad menar du med skämt? Får man inte ha sin egna gta sajt?

Detta är ju sjukt! Man får kritik när sidan inte ens är klar -_-

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men.. Jag sa ju bara att jag har börjat med min egna gta sajt.. Är jag dum för det? :D

Med skämt syftade jag på din pingis-film.

Och det är självklart att du får dålig kritik när det inte finns något på sidan. Vad ska vi diskutera? Den huvudvärksframkallande designen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså jag tycker du kanske borde vänta lite tills du iaf har en meny eller nåt innan du visar upp den ! ;)

och ja, det är lite dumt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med skämt syftade jag på din pingis-film.

Och det är självklart att du får dålig kritik när det inte finns något på sidan. Vad ska vi diskutera? Den huvudvärksframkallande designen?

Nej jag tyckte bara att jag skulle posta den här så att alla vet att jag håller på med den.. Men förlåt.. Man får tydligen inte posta sidor som inte är klara än här..

Men tack för kritiken iallafall.. För då vet jag vad jag ska ändra :D

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yikes! Läskig bakgrund!

Sedan undrar jag egentligen vad det är för anledning till att göra en egen Gta-sajt när det redan finns en jättebra. Vilka ska sitta och kolla där? Vad kommer att finnas där som inte finns här? Skippa projektet så skapar du dig en massa besvär :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yikes! Läskig bakgrund!

Sedan undrar jag egentligen vad det är för anledning till att göra en egen Gta-sajt när det redan finns en jättebra. Vilka ska sitta och kolla där? Vad kommer att finnas där som inte finns här? Skippa projektet så skapar du dig en massa besvär :D

Okej så rockstar games ska sluta göra gta spel för att det redan finns bra spel.... -_-.. Ändrade bakgrunden nu..

Redigerad av Kaboom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...