Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Länk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 wannabe hultan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 wannabe hultan Nja.. Vill inte bli som honom.. ... Eller vad menar du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jaha? de fanns ju mycke o gö Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) jaha? de fanns ju mycke o gö Men.. Vadå? Hur menar du? Redigerad 28 november, 2004 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Öh, jaha? Är det här ännu ett av dina skämt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Eru dum eller! Det finns lixom 1 grej på sidan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 en fattig animation ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Men.. Jag sa ju bara att jag har börjat med min egna gta sajt.. Är jag dum för det? Pico: Vad menar du med skämt? Får man inte ha sin egna gta sajt? Detta är ju sjukt! Man får kritik när sidan inte ens är klar Redigerad 28 november, 2004 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Men.. Jag sa ju bara att jag har börjat med min egna gta sajt.. Är jag dum för det? Pico: Vad menar du med skämt? Får man inte ha sin egna gta sajt? Detta är ju sjukt! Man får kritik när sidan inte ens är klar Med skämt syftade jag på din pingis-film. Och det är självklart att du får dålig kritik när det inte finns något på sidan. Vad ska vi diskutera? Den huvudvärksframkallande designen? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Men.. Jag sa ju bara att jag har börjat med min egna gta sajt.. Är jag dum för det? Pico: Vad menar du med skämt? Får man inte ha sin egna gta sajt? Detta är ju sjukt! Man får kritik när sidan inte ens är klar asså jag tycker du kanske borde vänta lite tills du iaf har en meny eller nåt innan du visar upp den ! och ja, det är lite dumt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Man får kritik när sidan inte ens är klar Det är väll därför sidan får kritik... Gillade inte bakgrunden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Med skämt syftade jag på din pingis-film. Och det är självklart att du får dålig kritik när det inte finns något på sidan. Vad ska vi diskutera? Den huvudvärksframkallande designen? Nej jag tyckte bara att jag skulle posta den här så att alla vet att jag håller på med den.. Men förlåt.. Man får tydligen inte posta sidor som inte är klara än här.. Men tack för kritiken iallafall.. För då vet jag vad jag ska ändra Redigerad 28 november, 2004 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Yikes! Läskig bakgrund! Sedan undrar jag egentligen vad det är för anledning till att göra en egen Gta-sajt när det redan finns en jättebra. Vilka ska sitta och kolla där? Vad kommer att finnas där som inte finns här? Skippa projektet så skapar du dig en massa besvär Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Yikes! Läskig bakgrund! Sedan undrar jag egentligen vad det är för anledning till att göra en egen Gta-sajt när det redan finns en jättebra. Vilka ska sitta och kolla där? Vad kommer att finnas där som inte finns här? Skippa projektet så skapar du dig en massa besvär Okej så rockstar games ska sluta göra gta spel för att det redan finns bra spel.... .. Ändrade bakgrunden nu.. Redigerad 28 november, 2004 av Kaboom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 varför göra ebn gtasajt när de redan finns en? du e precis som han tobbe som var här på gtasajten innan Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Okej så rockstar games ska sluta göra gta spel för att det redan finns bra spel.... .. Ändrade bakgrunden nu.. Skönt! Du kan ju inte jämföra spel med hemsidor... Men men, kör hårt! Lycka till Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 varför göra ebn gtasajt när de redan finns en? du e precis som han tobbe som var här på gtasajten innan Jo för ibland vill man göra egna saker.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jo för ibland vill man göra egna saker.. jo klart men man lär väll göra de innan man visar upp de? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Låser tråden på begäran av trådskaparen. *CLOSED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts