Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Kranen som man använder för att lyfta upp bilar på fartyget i exporten... Börja med att ställa en snabb bil typ vid sidan av kranen sen går du in i kranen och sätter fast magnenten på din bil men istället för att lyfta upp den så sänk den fullt så att vajern ligger utsläppt en bit... nu går du ut ur kranen och sätter dig i bilen och kör som fan! magneten kommer sitta kvar på bilen och när du kör så långt att den blir fullt utsträckt så det är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Kranen som man använder för att lyfta upp bilar på fartyget i exporten... Börja med att ställa en snabb bil typ vid sidan av kranen sen går du in i kranen och sätter fast magnenten på din bil men istället för att lyfta upp den så sänk den fullt så att vajern ligger utsläppt en bit... nu går du ut ur kranen och sätter dig i bilen och kör som fan! magneten kommer sitta kvar på bilen och när du kör så långt att den blir fullt utsträckt så det är kul det är skit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=20348 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=20348 ^^ Ajdå visste inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Ajdå visste inte np, tänkte bara så att du visste, ja ska dock testa de där, har inte testat att dra ut vajern så att man kan åka längre Redigerad 28 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ajdå visste inte Ja du är ju inte den första som postar en tråd som redan finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ja du är ju inte den första som postar en tråd som redan finns.. Nä hehe jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag gjorde en tråd om detta en vecka efter spelet släppts men men... Säger detta bara för att reta er och ta åt mig äran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag gjorde en tråd om detta en vecka efter spelet släppts men men... Säger detta bara för att reta er och ta åt mig äran Skryt då allstå?? rent skryt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Skryt då allstå?? rent skryt PRECIS! hauhauahuahau XDDDDDDDDDDDDDDDDD osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 PRECIS! hauhauahuahau XDDDDDDDDDDDDDDDDD osv. Eller är det skitsnack rent skitsnack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det är sant. Leta lite så hittar du den säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag gjorde en tråd om detta en vecka efter spelet släppts men men... Säger detta bara för att reta er och ta åt mig äran precis det ja gav länk till jue =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ahhh nu såg jag lol Tack Rock~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 precis det ja gav länk till jue =P Mmm jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts