ZaMi Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vilka tider kommer tåget till SF stationen närmast bilfixar grejjen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 inte fan vet jag men du kan ju annars vänta ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 inte fan vet jag men du kan ju annars vänta ... Vilket fint språk du använder dig av. Tror inte nån vill ha sådana svar..skriv jag vet inte med normal ton annars behöver du inte skriva alls.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vilket fint språk du använder dig av. Tror inte nån vill ha sådana svar..skriv jag vet inte med normal ton annars behöver du inte skriva alls.. skriv me normal ton?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vilket fint språk du använder dig av. Tror inte nån vill ha sådana svar..skriv jag vet inte med normal ton annars behöver du inte skriva alls.. men fan är ju inget ord som är så farligt!! eller!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men fan är ju inget ord som är så farligt!! eller!? nej ja håller me dig asså fan fan fan fan fan fan fan F:A:N........ni som tar illa upp kan testa o skriva fan 100 ggr på ett papper eller nåt så får ni se att de går över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men fan är ju inget ord som är så farligt!! eller!? Har jag nämnt att fan är ett farligt ord? Finns väl inga farliga ord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Har jag nämnt att fan är ett farligt ord? Finns väl inga farliga ord? nej men varför blev du surig när han sa fan da!? jag använder ordet fan till vardagen! Fan är nog en av mina favorit ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 nej men varför blev du surig när han sa fan da!? jag använder ordet fan till vardagen! Fan är nog en av mina favorit ord Hur vet du att jag blev surig? Tror du det?! Det gör du säkert..men jag tycker inte det var vidare trevlig svar på denna fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hur vet du att jag blev surig? Tror du det?! Det gör du säkert..men jag tycker inte det var vidare trevlig svar på denna fråga.. ja det gör jag fan på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ja det gör jag fan på dig Det luktar för mycket fritid från dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Det luktar för mycket fritid från dig.. hur visste du det!? du behöver inte bli lessen,arg och sur...om du är det...förlåt! Redigerad 28 november, 2004 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hur visste du det!? du behöver inte bli lessen,arg och sur...om du är det förlåt Jag är varken ledsen, arg eller sur, och jag förstår nämligen inte hur man kan bli det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag är varken ledsen, arg eller sur, och jag förstår nämligen inte hur man kan bli det? Bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det luktar för mycket fritid från dig.. Fritid kan man aldrig få för mycket av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Fritid kan man aldrig få för mycket av. Jo när vissa på detta forum har för mycket fritid börjar det bli lite småjobbigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jo när vissa på detta forum har för mycket fritid börjar det bli lite småjobbigt.. Som du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Som du? Nej apan på andra sidan internet.. Tyvärr har jag själv alldeles för lite fritid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jaa, vissa har för lite andra har för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jaa, vissa har för lite andra har för mycket. Ja det är tur att alla inte är likadana, för i sådana fall skulle jag ha ett fruktansvärt misslyckat liv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts