Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har 100 % på gäng territorium. Men nyss så hände en jobbig grej..det kom upp en ruta som visade att ett gäng höll på att ta över ett av mina områden. Ska det inte bli lungt efter 100 %, inga fler som tar över och grejs. Det blir ju fortfarande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 mm..det vill jag också veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 åk omkring i polisbil och så fort nån försöker ta ditt ställe, börja vigilante och stäng av direkt då e gänget borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 åk omkring i polisbil och så fort nån försöker ta ditt ställe, börja vigilante och stäng av direkt då e gänget borta Gör det så att de andra gängen aldrig mer försöker ta över något av mina territorium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freedde87 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har tagit över alla gängterritorium. (t.om. det i san fierro och det i nordvästra hörnet) och det är inga som attackerar mig längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts