cennys Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hejsan jag undrar hårt vart savefilerna ligger till nfsu2, har letat å letat men finner dem inte.. "x:\Documents and Settings\... ³° °³ ...\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2\" är väll en lettråd typ men hittar det inte endå. hade varit väldigt tacksam för svar..... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hejsan jag undrar hårt vart savefilerna ligger till nfsu2, har letat å letat men finner dem inte.. "x:\Documents and Settings\... ³° °³ ...\Local Settings\Application Data\NFS Underground 2\" är väll en lettråd typ men hittar det inte endå. hade varit väldigt tacksam för svar..... Jag tänker inte ens säga något men antar att det kommer stå *CLOSED* ganska snart Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag tänker inte ens säga något men antar att det kommer stå *CLOSED* ganska snart öhh varför inte olagligt att prata om savegames Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) öhh varför inte olagligt att prata om savegames Men nyss vaknat? EDIT, ropar på Moderator HAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Redigerad 28 november, 2004 av Meller Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Men nyss vaknat? EDIT, ropar på Moderator HAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ du kan ju faktiskt trycka på report.. sen hålla käft? cennys: du kan prova söka på save filerna.. om du vet va dom heter.. sen fråga i den andra NFS:U2 topicen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 du kan ju faktiskt trycka på report.. sen hålla käft? cennys: du kan prova söka på save filerna.. om du vet va dom heter.. sen fråga i den andra NFS:U2 topicen Jag har rapporterat Men har dock väldigt svårt att hålla käft Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cennys Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 går itne att söka, men jag hittade man fick lov att visa dolda filer etc etc etc etc.. hur som helst det är löst. hejdå =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Som sagt, hrm. Prova den andra nfsu2 topicen. *Funnylin* ehh...menar *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts