Tribal Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Det här är ju kanske bara 1/100 av dem sakerna man kan göra men vad skulle du hällst göra av dessa alternativ? Om svaret inte står med så kan du skriva vad du hällst skulle/kan göra... Redigerad 28 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ballena Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 100% är alltid kul att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) mm det du. men det blir tråkigt då man ska hitta osslon, hästskor och tags. annars förutom att fixa 100 % så brukar jag flyga över area 69 med en hydra så att jag får typ 3 st jaktplan efter mig. som senare lär krascha ... Redigerad 28 november, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 "Åka på vatten, land och i luften med en vortex" hur gör man för o åka i luften med en vortex? mitt svar e lite blandat från alla typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 fixa 100% men man vill även: Dejta alla tjejerna för bilar, kläder m.m. Styla street racing bilar och köra olagliga race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 "Åka på vatten, land och i luften med en vortex" hur gör man för o åka i luften med en vortex? mitt svar e lite blandat från alla typ finns ju ramper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Dejta flickorna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 En liten enkel fråga bara, så jag slipper skapa ny topic, vad heter jaktflygplanet som man kan lyfta vertikalt med, heter väll harrier i verkligheten tror jag, alltså det som man kan rikta jetmotorerna neråt eller bakåt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 En liten enkel fråga bara, så jag slipper skapa ny topic, vad heter jaktflygplanet som man kan lyfta vertikalt med, heter väll harrier i verkligheten tror jag, alltså det som man kan rikta jetmotorerna neråt eller bakåt...? Hydra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 vart finns vortexen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 vad är hällst?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vote: Annat Typ cykla runt hela san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts