Bullet Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 katt (:!!! Elfefant.. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rcd Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 grymt att man kan ha dubbla sawnoff shotguns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 jepp! fick två pistoler nu..... mejar ner alla ju! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
donrosa Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 damidam barn barn barn nej jag är inte mogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 alltså han skrev hur fan gör man för att få två vapen och hedlund skriver hur man gör så.... fråga inte hur man gör då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 1, Lär dig stava 2, du svarade på en sak som redan blivit besvarad! 3, jag har hitman level 4, jag har Micro SMG 5, inget mer att kommentera! 1. Jag stava inte fel 2. du fråga hur man fick 2 då svara jag hur man fick 2 3. Sluta dampa loss om nån svarar på din fråga !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 RavenE: Villken surstump Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samurai Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 har du fixat 2 än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 1. Jag stava inte fel 2. du fråga hur man fick 2 då svara jag hur man fick 2 3. Sluta dampa loss om nån svarar på din fråga !!!!! Jo det gjorde du! Du skrev såhär: "VA BRA DU VET DÅ? DU UNDRA HUR MAN GJORDE SÅ JA SVARA OTAKSAMMA JÄVEL" Korrekt stavning ska vara: "Vad bra du vet då? Du undrade hur man gjorde, så jag svarade otacksamma jävel" Ser du skillnaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 Jo det gjorde du! Du skrev såhär: "VA BRA DU VET DÅ? DU UNDRA HUR MAN GJORDE SÅ JA SVARA OTAKSAMMA JÄVEL" Korrekt stavning ska vara: "Vad bra du vet då? Du undrade hur man gjorde, så jag svarade otacksamma jävel" Ser du skillnaden? men suck detta bli fet off topic men måste skriva detta "Vad bra du vet då? Du undrade hur man gjorde, så jag svarade otacksamma jävel" ehhh så du tror man måste sätta massa ,,,, mellan vissa saker för stava rätt? stavning och formalernin av en mening är 2 olika saker tänk på de nästa gång innan du börjar gnälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rasmuse Skrivet 1 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2004 den där RavenE var bannemej en riktigt dum jävel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Motha Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Man Kan Inte Ha 2 SMG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Nej. Det ska vara: "Vad bra ATT du vet det då? Du undrade hur man gjorde, så jag svarade. Otacksamma jävel!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elektrobanK Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 Bara så ni vet så kan man inte ha 2 SMG. Man kan dock ha två pistoler, micro SMG eller sawn-off shotgun. Man måste dock ha hitmanlevel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 2 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2004 katt Du din lögnare!! kan du fatta hur mycket tid jag slösade på den där grottan!? det var fan inte kul och jag dampade när jag såg att det var lögn!¨ Ps. Du kan dra! (sorry att jag använder den här topicen men jag såg att han hade vart i den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts