RavenE Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 När kan man ha dubbla vapen? Skulle gärna vilja ha två SMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 när du nått hitman level.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 när du nått hitman level.. Jag HAR hitman level på SMG, men jag vet inte hur man får dubbla SMG... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 du kan inte ha dubbla smg..... men du kan ha dubbla micro smg, tec9, pistol,sawn off shotgun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 du kan inte ha dubbla smg..... men du kan ha dubbla micro smg, tec9, pistol,sawn off shotgun. Thanks..synd att man inte kan ha dubbla SMG...:'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jack Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ja vet.. ja trodde också att man kunde ha dubbla smg men men....fast dubbla pistoler är också kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ja vet.. ja trodde också att man kunde ha dubbla smg men men....fast dubbla pistoler är också kul! Hur f*n gör man för att ha två vapen då? Nu har jag skaffat Micro SMG, men jag håller bara i ett vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 du måste skuta folk för få upp din vapen skill när du får hitman så får man 2 istället för 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 du måste skuta folk för få upp din vapen skill när du får hitman så får man 2 istället för 1 JAG VET!!!! OM DU LÄSER DENNA TOPIC FRÅN BÖRJAN OCH NEDÅT, SÅ MÄRKER DU VAD VI SKRIVIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag H A R hitman level i smg!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 JAG VET!!!! OM DU LÄSER DENNA TOPIC FRÅN BÖRJAN OCH NEDÅT, SÅ MÄRKER DU VAD VI SKRIVIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag H A R hitman level i smg!!!!!!!!!!! VA BRA DU VET DÅ? DU UNDRA HUR MAN GJORDE SÅ JA SVARA OTAKSAMMA JÄVEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 VA BRA DU VET DÅ? DU UNDRA HUR MAN GJORDE SÅ JA SVARA OTAKSAMMA JÄVEL 1, Lär dig stava 2, du svarade på en sak som redan blivit besvarad! 3, jag har hitman level 4, jag har Micro SMG 5, inget mer att kommentera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hitman-level får man när man har runt 90% skill.. det krävs 100% skill för att få dubbla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hitman-level får man när man har runt 90% skill.. det krävs 100% skill för att få dubbla.. Tack för ett vettigt svar!! Bästa svaret hittills! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Tack för ett vettigt svar!! Bästa svaret hittills! Det stämmer inte till 100 %. Direkt när man uppnått Hitman kan man använda dubbla vapen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 JAG VET!!!! OM DU LÄSER DENNA TOPIC FRÅN BÖRJAN OCH NEDÅT, SÅ MÄRKER DU VAD VI SKRIVIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och jag H A R hitman level i smg!!!!!!!!!!! damp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men du måste ha minst hitman level i "machine pistol" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 MAN KAN INTE HA DUBBLA SMG!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 men du måste ha minst hitman level i "machine pistol" Aha! Då kunde dom väl ha sagt det då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wahama Skrivet 30 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 november, 2004 katt (:!!! Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts