RavenE Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Varför är inte Michelle (flickvännen i SF) hemma? Jag brukar vara där mellan 00.01-12.00, men det står bara "Your girlfriend isn´t home right now. Try again later" Ps. Hennes Monstertruck är inte där heller. Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hoho? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 för mig är hon hemma mondagar 11-12 typ på dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 för mig är hon hemma mondagar 11-12 typ på dan Kan man se vad det är för dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ja du håller in L1 när du inte är i nått fordom (cykel/bil ect ect) så såtr de tex mon = måndag osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 spara i ett hus nära michelles garage, så går det nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ja du håller in L1 när du inte är i nått fordom (cykel/bil ect ect) så såtr de tex mon = måndag osv Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts