VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Nej då... föresten.. du kan ta bort Gunde5 Sign... nu när jag gorde färdigt GTA5Sign EDIT... Jag gorde bara den första i paint!!! Fins mkt coolare efekter (stavning?) i PSP Neon Redigerad 29 november, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Nej då... föresten.. du kan ta bort Gunde5 Sign... nu när jag gorde färdigt GTA5Sign EDIT... Jag gorde bara den första i paint!!! Fins mkt coolare efekter (stavning?) i PSP Neon Man kan ha neon i Photoshop också... Filters>Artistic>Neon Glow Och Ludee: Förbjudet att sätta "loggor" på avatars! De är för små! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Loggor på avatars? jaja.. men jag har bara paint och Paint shop pro 8.... Men det duger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts