Frenzy Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hej ! jag la upp ett litet lätt asp script på min server till er som inte har något webhotell eller någon annanstans att ladda upp avatater och signaturer på. Då kan ni ladda upp era saker här : Http://www.frenzy.se/upload Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 schyst! Kommer nog en och annan dit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hur mycket utrymme har du? och en fråga: Är den till för att uploada till sin sig eller dela med sig/visa den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har 200 mb utrymme , det är väl mest tänkt för dom som inte har nånstans att ladda upp sin sign eller avatar nånstans , men är inte bilden större än en normail sign eller nått ska kan man ju oxo ladda upp för att visa jag och Tommy_Fido h¨ller oxo på med en sida som kommer bli ganska stor oxo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 najs ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Helt ok, men det är ju inte du som gjort scriptet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Helt ok, men det är ju inte du som gjort scriptet. hmm nej de var de inte.... Då kan man ju göra en sån själv o ha! Gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Helt ok, men det är ju inte du som gjort scriptet. Har han sagt att det var han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Har han sagt att det var han? Nej men de e typ som att alltid the Gamemaster's sidor blir nedtrackade för att det e freeweb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Nej det är inte jag som gjort scriptet jag Tanka det från Aspsidan.nu för typ ett halvår sedan och jag har haft det uppe på min server lika länge utan att använda det. för nomralt vis kodar jag php jag förstår inte asp. EDIT : och jag la upp det här för att vara snäll , men visst jag kan ta bort det om ni vill så.... Redigerad 28 november, 2004 av frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hahaha !!!! Vem fan ladda upp "Huset" looooool känner igen den där serien.. *EDIT* DUNDER KLUMPEN heter den ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Nej det är inte jag som gjort scriptet jag Tanka det från Aspsidan.nu för typ ett halvår sedan och jag har haft det uppe på min server lika länge utan att använda det. för nomralt vis kodar jag php jag förstår inte asp. EDIT : och jag la upp det här för att vara snäll , men visst jag kan ta bort det om ni vill så.... Nej för fan! Då blir ett par pers som fått avatars av mig ganska sura Asså nej vi bara påpekar. Skit samma vem som skrivit scriptet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Nej det är inte jag som gjort scriptet jag Tanka det från Aspsidan.nu för typ ett halvår sedan och jag har haft det uppe på min server lika länge utan att använda det. för nomralt vis kodar jag php jag förstår inte asp. EDIT : och jag la upp det här för att vara snäll , men visst jag kan ta bort det om ni vill så.... varför gör du inte ett eget i PHP istället då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vigge : Är fortfarande n00b i php . och sen så hade jag ju ändå scriptwet uppe på servern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vigge : Är fortfarande n00b i php . och sen så hade jag ju ändå scriptwet uppe på servern... Men då kan du ju se det som ett bra uppdrag sen att lära sig det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 (redigerad) Jo jag vet Siana , men det är mycket med skolan osv just nu... brukar mest läta mig saker på lov och sen är jag för lat just nu också.... EDIT : Och Ladda ENDAST upp bilder , alla andra filer kommer jag ta bort, så snälla... Redigerad 29 november, 2004 av frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Bra Nu kan jag lägga upp mina egna signs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2004 Bra Nu kan jag lägga upp mina egna signs Yikes! nu kommer din sida att bli fylld med billiga paint- bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts