Upson Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag har tröttnat på hur allt jag säger förvrängs i Carolus öron/ögon och kommer inte att tolerera det längre. Ett hot? Nej, ett löfte. Moget. Moget att säga att det var moget. Vad jag menar är att du kanske itne ska uttnyttja din adminstatus i fel sitationer. Skulle du varna en kille om jag "reportade" honom för att han missförstod mig? Nej jag tänkte väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nu sprider ni jävligt dålig karma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Vad jag menar är att du kanske itne ska uttnyttja din adminstatus i fel sitationer. Skulle du varna en kille om jag "reportade" honom för att han missförstod mig? Nej jag tänkte väl det. Självallet inte. Det är ingen frågan om utnyttjan. Om någon medlemm är jävligt otrevlig mot någon annan medlemm, då varnar jag den första. Men om någon är jävligt otrevlig mot mig så är det alltså att missbruka systemet genom att utdela en varning? ( :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nej, jag uppgav inte hans källor som nazistiska. Eftersom han inte nämnde någon källa. Det var ett skämt, vilket jag vet att du inte förstod, men så var det iaf. Om du fortfarande påstår att det jag skrev var rasistiskt menat kommer du få en varning! hahahhaa fjolla! Lite mer trodde jag om dig. HAHAHAHAHAHAH du har trott helt fel men eftersom du hotar så roligt måste jag skriva att det du skrev var rasistiskt menat..! det var det! Du angav Danil89 som nazist, basta din diktator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 hahahhaa fjolla! Lite mer trodde jag om dig. HAHAHAHAHAHAH du har trott helt fel men eftersom du hotar så roligt måste jag skriva att det du skrev var rasistiskt menat..! det var det! Du angav Danil89 som nazist, basta din diktator. I rest my case! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Självallet inte. Det är ingen frågan om utnyttjan. Om någon medlemm är jävligt otrevlig mot någon annan medlemm, då varnar jag den första. Men om någon är jävligt otrevlig mot mig så är det alltså att missbruka systemet genom att utdela en varning? ( :'( ) Det vet jag inte, har inte lusläst men för att han missförstår dig, liksom? Sådant är det ju bara att ignorera... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Det vet jag inte, har inte lusläst men för att han missförstår dig, liksom? Sådant är det ju bara att ignorera... Okej kanske skulle skrivit "missförstår". dvs: Förvränger det. (Oboy, sitter jag här och kastar skit på nån, det ska jag sluta med genast innan jag blir ond.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Okej kanske skulle skrivit "missförstår". dvs: Förvränger det. (Oboy, sitter jag här och kastar skit på nån, det ska jag sluta med genast innan jag blir ond.) Jag har kallats det mesta här men ingen har brytt sig, bryr mig inte heller.. Jag antar att du är en sådan där självisk kapitalist som endast hjälper dig själv.. Hahahhahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag har kallats det mesta här men ingen har brytt sig, bryr mig inte heller.. Jag antar att du är en sådan där självisk kapitalist som endast hjälper dig själv.. Hahahhahaha Nej, men jag anser att alla har rätt till en rättvis behandling. Och jag känner att det enda du är ute efter är att kasta skit på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Oki så att slanga piss är ok? Om jag känner att det enda du är ute efter att förstöra för mig vad ska jag göra då? Jag kan inte göra något herr reichkansler. Redigerad 5 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Tänk hur det var i Nazityskland och sovjet. Om någon i en by hade gjort något dumt så samlade militären alla invånare på ett torg och avrättade dem. Men det var ett skräckvälde, det gillar nog ingen. Eh, lägg ner det här bråket nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Men han har bett om ursäkt eller? Kan vi fortsätta med denna topicen, den handlar väl inte om ett missförstånd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Eh, lägg ner det här bråket nu. Kan vi fortsätta med denna topicen, den handlar väl inte om ett missförstånd Kan bara hålla med. Man blir så frustrerad av att bråka(Speciellt via nätet, man kommer ju inte åt och slåss... ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Vill du slås nu också.. hahaha låter soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 ...så samlade militären alla invånare på ett torg och avrättade dem. Mördades alla byns invånare för att en kille hade fuckat upp sin shit? Då fanns det väl inte så många kvar efter ett tag? Räknas militären som invånare? Då måste de ju hara-kiri:a ner sig själva eller varandra när de plöjt ner hela staden. Vad häftiga de var på den tiden! danil89, du säger så häftiga saker! Får jag vara din kompis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Jag mår illa av att läsa vissa grejer härinne. "fångarna är offer för omständigheter, dom borde belönas". Fy fan säger jag bara. Nej livstids fängelse (livet ut). Ingen tv sämre mat osv, för mycket grova brott. Fångarna ska fan inte ha någon semester som det är i svenska fängelser. Fängelser är väl förövrigt det ända som fungerar någorlunda bra i komuniststater (fast dom flesta sitter iofs där av fel anledningar, tex politiska brottslingar). Nej från och med nu håller jag mig till spelforumen. Redigerad 6 december, 2004 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Tillbaka till sakfrågan! Jag är för hårdare straff, och billigare mat, och ingen TV för ALLA fångar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag tycker man borde kunna arbeta och tjäna pengar i fängelset. Sen får man betala för mat och husrum själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Som ett normalt liv, låter riktigt bra! Det livet dom inte kunda följa där ute får dom lära sig därinne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag tycker man borde kunna arbeta och tjäna pengar i fängelset. Det gör man väl? Fast det kanske är till någon kassa som man får när man kommer ut? Kan någon upplysa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts