Jump to content

Döds straff

Tommy_Fido
 Share

Tycker ni att sverige ska ha döds straff?  

126 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag har tröttnat på hur allt jag säger förvrängs i Carolus öron/ögon och kommer inte att tolerera det längre. Ett hot? Nej, ett löfte. Moget. Moget att säga att det var moget.

Vad jag menar är att du kanske itne ska uttnyttja din adminstatus i fel sitationer. Skulle du varna en kille om jag "reportade" honom för att han missförstod mig? Nej jag tänkte väl det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 212
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad jag menar är att du kanske itne ska uttnyttja din adminstatus i fel sitationer. Skulle du varna en kille om jag "reportade" honom för att han missförstod mig? Nej jag tänkte väl det.

Självallet inte. Det är ingen frågan om utnyttjan. Om någon medlemm är jävligt otrevlig mot någon annan medlemm, då varnar jag den första. Men om någon är jävligt otrevlig mot mig så är det alltså att missbruka systemet genom att utdela en varning?

( :'( )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag uppgav inte hans källor som nazistiska. Eftersom han inte nämnde någon källa. Det var ett skämt, vilket jag vet att du inte förstod, men så var det iaf. Om du fortfarande påstår att det jag skrev var rasistiskt menat kommer du få en varning!

hahahhaa fjolla! Lite mer trodde jag om dig. HAHAHAHAHAHAH du har trott helt fel men eftersom du hotar så roligt måste jag skriva att det du skrev var rasistiskt menat..! det var det!

Du angav Danil89 som nazist, basta din diktator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Självallet inte. Det är ingen frågan om utnyttjan. Om någon medlemm är jävligt otrevlig mot någon annan medlemm, då varnar jag den första. Men om någon är jävligt otrevlig mot mig så är det alltså att missbruka systemet genom att utdela en varning?

( :'( )

Det vet jag inte, har inte lusläst men för att han missförstår dig, liksom? Sådant är det ju bara att ignorera...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej kanske skulle skrivit "missförstår". dvs: Förvränger det.

(Oboy, sitter jag här och kastar skit på nån, det ska jag sluta med genast innan jag blir ond.)

Jag har kallats det mesta här men ingen har brytt sig, bryr mig inte heller.. Jag antar att du är en sådan där självisk kapitalist som endast hjälper dig själv.. Hahahhahaha :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kallats det mesta här men ingen har brytt sig, bryr mig inte heller.. Jag antar att du är en sådan där självisk kapitalist som endast hjälper dig själv.. Hahahhahaha :huh:

Nej, men jag anser att alla har rätt till en rättvis behandling. Och jag känner att det enda du är ute efter är att kasta skit på mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...så samlade militären alla invånare på ett torg och avrättade dem.

Mördades alla byns invånare för att en kille hade fuckat upp sin shit? Då fanns det väl inte så många kvar efter ett tag? Räknas militären som invånare? Då måste de ju hara-kiri:a ner sig själva eller varandra när de plöjt ner hela staden. Vad häftiga de var på den tiden!

danil89, du säger så häftiga saker! Får jag vara din kompis?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag mår illa av att läsa vissa grejer härinne. "fångarna är offer för omständigheter, dom borde belönas". Fy fan säger jag bara. Nej livstids fängelse (livet ut). Ingen tv sämre mat osv, för mycket grova brott. Fångarna ska fan inte ha någon semester som det är i svenska fängelser. Fängelser är väl förövrigt det ända som fungerar någorlunda bra i komuniststater (fast dom flesta sitter iofs där av fel anledningar, tex politiska brottslingar).

Nej från och med nu håller jag mig till spelforumen.

Redigerad av Galenhund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor