darkjak Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Så staten ska leka gud och bestämma vem som ska dö och leva? Varför det straffet? Det skapar en ond cirkel. Det handlar om att man inte någonsin kan riskera att personen gör om samma sak (vilket dom brukar göra). Och så kostar det skattepengar att hålla dom vid liv i typ åttio år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Wow det kostar staten. ETT LIV ÄR OVÄRDERLIGT!!!! Spela roll om det kostar staten med fängelsekunder. Individen har rätt att leva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Wow det kostar staten. ETT LIV ÄR OVÄRDERLIGT!!!! Spela roll om det kostar staten med fängelsekunder. Individen har rätt att leva. Hördedu, jag är, som sagt: kluven. En sak är säker: man ska sänka priserna på fångarna. Sluta ge dom fin, dyr mat, ta bort permission, och ingen TV, och låt dom försörja sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hördedu, jag är, som sagt: kluven. En sak är säker: man ska sänka priserna på fångarna. Sluta ge dom fin, dyr mat, ta bort permission, och ingen TV, och låt dom försörja sig! Snälla nån, de är fortfarande människor :| Har du ens besökt ett fängelse? Har du något belag när du säger att de får fin, dyr mat osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Snälla nån, de är fortfarande människor :| Har du ens besökt ett fängelse? Har du något belag när du säger att de får fin, dyr mat osv? öhh..? Dom får mycket bättre mat än vad skolbarn får, är det rätt? Dom får tillgång till tv, dator osv. Visst dörren är ibland låst. Dom får regelbundna permissioner osv. Kommer hit folk och mördar bara för att få sitta i svensk fängelse!! Redigerad 15 december, 2004 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 öhh..? Dom får mycket bättre mat än vad skolbarn får, är det rätt? Dom får tillgång till tv, dator osv. Visst dörren är ibland låst. Dom får regelbundna permissioner osv. Kommer hit folk och mördar bara för att få sitta i svensk fängelse!! Sluta gnäll nån gång. Har du nånsin ens varit inne i ett fängelse? Eller var det din pappa som sa att fängelsekunder får bättre mat än skolbarn? För han har ju alltid rätt. Iaf enligt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 (redigerad) öhh..? Dom får mycket bättre mat än vad skolbarn får, är det rätt? Dom får tillgång till tv, dator osv. Visst dörren är ibland låst. Dom får regelbundna permissioner osv. Kommer hit folk och mördar bara för att få sitta i svensk fängelse!! Vem säger att de får bättre mat än skolbarnen? Dyrare, ja. Men det är ju pga de ska ha flera mål mat om dagen. Tänk längre än näsan räcker Oj, tv, dator m.m.! Wow, precis som en vanlig Svensson. Regelbundna permissioner visst, men det är inget mot vanlig frihet. Kanske pga de har det jävligt uselt i sitt hemland och är desperata. Jag säger inte att svenska fängelser är bra, bara att de är bättre än vissa utländska Redigerad 16 december, 2004 av superduPer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Brottslingar ska ha straff och straffen i Sverige är för snälla. Det går för f9n inte att vara snäll mot brottlingar i ett civiliserat samhälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Brottslingar ska ha straff och straffen i Sverige är för snälla. Det går för f9n inte att vara snäll mot brottlingar i ett civiliserat samhälle. öh.. klart det går, funkar ju skitbra nu. f9nf9nf9nf9n, visste ni att det finns en Knapp som kallas F9n? uya! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Sluta gnäll nån gång. Har du nånsin ens varit inne i ett fängelse? Eller var det din pappa som sa att fängelsekunder får bättre mat än skolbarn? För han har ju alltid rätt. Iaf enligt dig. Jepp det har jag, har varit på kumla, biateberg. Och nej min far har inte alltid rätt.. Vem har sagt det? Kanske pga de har det jävligt uselt i sitt hemland och är desperata. Jag säger inte att svenska fängelser är bra, bara att de är bättre än vissa utländska Allvarligt du är riktigt störd i huvudet.. ÄR DET EN ANLEDNING ATT MÖRDA??! Du måste ju vara seriöst störd i skallen men det märkte man redan efter första inlägget. Desseutom kostar dom så jävlka mycket pengar. 2000 varje dag är ju en nödvändig utgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 öh.. klart det går, funkar ju skitbra nu. f9nf9nf9nf9n, visste ni att det finns en Knapp som kallas F9n? uya! Ok det går men det funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Ok det går men det funkar inte. att någonting går och funkar har väll ändå samma betydelse i detta sammanhang, så varför säger du emot dig själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Ok, sytemet går men det funkar inte bra. Det är dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Ok, sytemet går men det funkar inte bra. Det är dåligt. lika dum igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 lika dum igen.. Yes, Ta debatt istället för att gå till angrepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Yes, Ta debatt istället för att gå till angrepp. Finner inget skäl att debattera med dig då du fortsättar att larva dig. Speciellt inte när jag är en sk. horunge. No more, no say Redigerad 17 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag anser inte att jag larvar mig, jag sitter här framför datorn skärpt som i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Jag anser inte att jag larvar mig, jag sitter här framför datorn skärpt som i skolan. Antar då att du inte går i skolan utan sitter i din soffa och kliar dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superduPer? Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Allvarligt du är riktigt störd i huvudet.. ÄR DET EN ANLEDNING ATT MÖRDA??! Du måste ju vara seriöst störd i skallen men det märkte man redan efter första inlägget. Desseutom kostar dom så jävlka mycket pengar. 2000 varje dag är ju en nödvändig utgift. Vad fan snackar du om?! LÄR DIG LÄSA Förklara din jävla post innan jag svarar på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Vem säger att de får bättre mat än skolbarnen? Dyrare, ja. Men det är ju pga de ska ha flera mål mat om dagen. Tänk längre än näsan räcker Oj, tv, dator m.m.! Wow, precis som en vanlig Svensson. Regelbundna permissioner visst, men det är inget mot vanlig frihet. Kanske pga de har det jävligt uselt i sitt hemland och är desperata. Jag säger inte att svenska fängelser är bra, bara att de är bättre än vissa utländska Kanske pga de har det jävligt uselt i sitt hemland och är desperata. Jag säger inte att svenska fängelser är bra, bara att de är bättre än vissa utländska Du menade där (om inget annat men isåfall får du förklara dig MYCKET BÄTTRE. att bara för desperat så ska man mörda i sverige. Så capice på dig sjukis. Och dwet kostar mycket för staten. Polisens utgifter och sedan fängelse utgiften som är 2000 kr.. Du menar ju att det är okay att mörda för man är desperat.. Mkay.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts