Jump to content

Döds straff

Tommy_Fido
 Share

Tycker ni att sverige ska ha döds straff?  

126 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 212
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wow det kostar staten. ETT LIV ÄR OVÄRDERLIGT!!!! Spela roll om det kostar staten med fängelsekunder. Individen har rätt att leva.

Hördedu, jag är, som sagt: kluven.

En sak är säker: man ska sänka priserna på fångarna.

Sluta ge dom fin, dyr mat, ta bort permission, och ingen TV, och låt dom försörja sig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hördedu, jag är, som sagt: kluven.

En sak är säker: man ska sänka priserna på fångarna.

Sluta ge dom fin, dyr mat, ta bort permission, och ingen TV, och låt dom försörja sig!

Snälla nån, de är fortfarande människor :|

Har du ens besökt ett fängelse? Har du något belag när du säger att de får fin, dyr mat osv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snälla nån, de är fortfarande människor :|

Har du ens besökt ett fängelse? Har du något belag när du säger att de får fin, dyr mat osv?

öhh..?

Dom får mycket bättre mat än vad skolbarn får, är det rätt?

Dom får tillgång till tv, dator osv. Visst dörren är ibland låst.

Dom får regelbundna permissioner osv.

Kommer hit folk och mördar bara för att få sitta i svensk fängelse!!

Redigerad av Carolus XII rex suenica
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

öhh..?

Sluta gnäll nån gång. Har du nånsin ens varit inne i ett fängelse? Eller var det din pappa som sa att fängelsekunder får bättre mat än skolbarn? För han har ju alltid rätt. Iaf enligt dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

öhh..?

Vem säger att de får bättre mat än skolbarnen? Dyrare, ja. Men det är ju pga de ska ha flera mål mat om dagen. Tänk längre än näsan räcker

Oj, tv, dator m.m.! Wow, precis som en vanlig Svensson.

Regelbundna permissioner visst, men det är inget mot vanlig frihet.

Kanske pga de har det jävligt uselt i sitt hemland och är desperata. Jag säger inte att svenska fängelser är bra, bara att de är bättre än vissa utländska

Redigerad av superduPer?
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta gnäll nån gång. Har du nånsin ens varit inne i ett fängelse? Eller var det din pappa som sa att fängelsekunder får bättre mat än skolbarn? För han har ju alltid rätt. Iaf enligt dig.

Jepp det har jag, har varit på kumla, biateberg.

Och nej min far har inte alltid rätt.. Vem har sagt det?

Kanske pga de har det jävligt uselt i sitt hemland och är desperata. Jag säger inte att svenska fängelser är bra, bara att de är bättre än vissa utländska

Allvarligt du är riktigt störd i huvudet.. ÄR DET EN ANLEDNING ATT MÖRDA??!

Du måste ju vara seriöst störd i skallen men det märkte man redan efter första inlägget. Desseutom kostar dom så jävlka mycket pengar. 2000 varje dag är ju en nödvändig utgift.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt du är riktigt störd i huvudet.. ÄR DET EN ANLEDNING ATT MÖRDA??!

Du måste ju vara seriöst störd i skallen men det märkte man redan efter första inlägget. Desseutom kostar dom så jävlka mycket pengar. 2000 varje dag är ju en nödvändig utgift.

Vad fan snackar du om?! LÄR DIG LÄSA

Förklara din jävla post innan jag svarar på den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vem säger att de får bättre mat än skolbarnen? Dyrare, ja. Men det är ju pga de ska ha flera mål mat om dagen. Tänk längre än näsan räcker

Oj, tv, dator m.m.! Wow, precis som en vanlig Svensson.

Regelbundna permissioner visst, men det är inget mot vanlig frihet.

Du menade där (om inget annat men isåfall får du förklara dig MYCKET BÄTTRE. att bara för desperat så ska man mörda i sverige. Så capice på dig sjukis. Och dwet kostar mycket för staten. Polisens utgifter och sedan fängelse utgiften som är 2000 kr.. Du menar ju att det är okay att mörda för man är desperat.. Mkay..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor