ZaMi Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 vart finns remington??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Den brukar köra runt lite t.e.x i LS hittade jag en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 http://gta-action.com/SanAndreas/sonstiges/map_cars.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZaMi Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 finns den inte parkerat nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 finns den inte parkerat nånstans? Hmm..kartan jag länkade till är nämligen till bilar som står parkerade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZaMi Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men jag hittar inte den där ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Du får lägga ner lite energi på att leta lite.. http://www.badanka.com/upload/uploaded/map_cars.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZaMi Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 men kan inte du rita en liten röd prick där den e för att jag hittar inte den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZaMi Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hehe såg inte att du hade ritat vart den va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Okej..vet du var den är nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZaMi Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ok, ska den lämnas för export eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ok, ska den lämnas för export eller? japp.. men den står där man gör "Cesar Vialpando" eller vad han nu heter, står vid lilla gården där, sen när man ska lämna den kan man ju åka längs järnvägen, på så sätt undviker man skada och det går nog faktiskt snabbast trots att bilen inte får nån riktig fart på spåren.. men vanliga vägarna går så serpentin så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZaMi Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jag har expoterat första listan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jag har expoterat första listan nu Okej, jag har exporterat alla 3 listor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts