leftbehind Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag behöver hjälp med Black Project. Klarar mig ner, men när man kommer upp blir jag beskjuten av missiler, någon som vet hur jag ska bära mig åt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 ööh jag klarade B.P efter 1:a försöket mitt tips är: fly som en fågel flyg flyg flyg! de är skit enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Håll in x hela tiden böjra inte svänga å hålla på när du kommer upp, åk jätte högt upp i luften.. gl hf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Ska testa, men som jag minns så var det de jag gjorde :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Stäng av deras Sam Site eller vad det heter, kan dock ej förklara var du gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 För vem gör man black project ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Toreno eller den här andliga snubben..kommer inte ihåg vad han heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Man går till sin gammla flygplats, så är TT där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zleepy Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 det är det roligaste uppdraget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 det är det roligaste uppdraget?? det roligaste uppdraget ever är ju Stowaway! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 det roligaste uppdraget ever är ju Stowaway! Vad var det man skulle göra där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Vad var det man skulle göra där? jo man ska (gult för er som inte vill veta) åka upp med en PCJ-600 på ett flygplan som lämnat lite grejor på CJs flygplats, sen ska man döda dom som är på flygplanet med typ meleevapen eller knytnävarna, sen ska man ta en fallskärm och plantera en bomb, sen hoppa ut ur planet.. grymt coolt (sen är uppdraget klart allså när man hoppat ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jo man ska (gult för er som inte vill veta) åka upp med en PCJ-600 på ett flygplan som lämnat lite grejor på CJs flygplats, sen ska man döda dom som är på flygplanet med typ meleevapen eller knytnävarna, sen ska man ta en fallskärm och plantera en bomb, sen hoppa ut ur planet.. grymt coolt (sen är uppdraget klart allså när man hoppat ut) Jaha det!!! Jo det är ganska kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Stäng av deras Sam Site, skjut dig fram till där man går ner till "black projekt" kasta ner en tio femton handgranater i "trapp huset" sen är det rent på folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag behöver hjälp med Black Project. Klarar mig ner, men när man kommer upp blir jag beskjuten av missiler, någon som vet hur jag ska bära mig åt? Va!? så var det inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Stäng av deras Sam Site, skjut dig fram till där man går ner till "black projekt" kasta ner en tio femton handgranater i "trapp huset" sen är det rent på folk! hur stänger man av samsite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Du stängde av deras Sam Site: missil söknings system! Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyBoy Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 deras "Sam site" stängs av i ett grönt belyst rum, stor datorpanel som man kan klicka på. ha inte bråttom när du springer runt där, utforska alla gångar, du har gott om tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mag Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hur stänger man av samsite? I ett av labben, minns inte riktigt. leta runt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 jag klara de, i trappan så tog ja bara manuellt sikte o knäppte alla som var dör, så stängde ja av den där sam skiten också.tnx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts