h_90 Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Hur gör man för att fuska på ambulans,polis och brandbilsuppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det finns väl inte dirket något fusk sådär... men det finns en bugg som du kan använda på polisuppdragen. Sno en polisbil (en bil, inte en rancher eller motorcykel), slå på R3 och åk till tex en klädbutik. Hoppa ut ur bilen och gå in i klädbutiken, gå ut ur butiken och in i bilen. Upprepa. Har för mig att det var så i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det fungerade inte eftersom polisbilen var borta när man kom ut ur butiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag vet ett sätta att fuska med polis blien!!!! Åk till närmaste garage där man kan stayla bliar,köp 10x nitro (eld kraft typ) sen när du är långt borta från tjuven e det bara att sätta på turbon vettu! WROOOOM I dag gjorde jag en skit grymm racer taxi då blir R3 uppdragen mycket enklare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag vet ett sätta att fuska med polis blien!!!! Åk till närmaste garage där man kan stayla bliar,köp 10x nitro (eld kraft typ) sen när du är långt borta från tjuven e det bara att sätta på turbon vettu! WROOOOM I dag gjorde jag en skit grymm racer taxi då blir R3 uppdragen mycket enklare!!! man kan väll inte modda tjänstebilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 man kan väll inte modda tjänstebilar? Jo taxin kan du modda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jo taxin kan du modda. Jag modda om en Cab till Borgnine cab från GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts