GasGaas Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har inte fattat när The Introduction kommer ? När kan man se den ??? Svara bara om ni har klara svar tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Du kan se den nu. Fast du måste köpa soundtrackboxen. I den finns den 22 minuter långa DVDn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 alla babblar om The introduktion. vad är det ? kan någon förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 the introduktion är en 22 minuter lång film som visar vad som pågick i san andreas några dagar tidigare innan CJ kom tillbaks. den ska typ knyta upp massa trådar så man förstår varför vissa folk beter sig som dem gör i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Du kan se den nu. Fast du måste köpa soundtrackboxen. I den finns den 22 minuter långa DVDn det räcker med att köpa dubbelcdn med de "bästa" låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GasGaas Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jahaaa, jag trodde man kunde ladda ner den.. Fasen då, jag får la önska det till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jahaaa, jag trodde man kunde ladda ner den.. Fasen då, jag får la önska det till jul Det kommer gå att ladda ner den snart! men det beror ju på hur du vill göra... PS den finns faktiskt redan att ladda hem men det verkar en del problem med nedladdnigen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Och vart kan jag ladda ner den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Och vart kan jag ladda ner den ??? Här, gå in på "kontakta oss" Redigerad 28 november, 2004 av Rockaway Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Gränd Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 kom just på att jag redan kollat förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts