emo Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 hallå tänker jag.... när man går in och kollar på sina stats så finns det fyra flickvnner men jag har bara två och jag har klarat alla uppdrag i las ventura... men jag fattar inte.. hur kan man få dem andra två. jag har nu denise och millie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det finns faktiskt 6 stycken brudar du kan dejta. Dessa kommer du inte finna under uppdrag utan man måste "upptäcka" dem själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 november, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 (redigerad) Det finns faktiskt 6 stycken brudar du kan dejta. Dessa kommer du inte finna under uppdrag utan man måste "upptäcka" dem själv. jahaaaaaaaaaaaaaaa... tack för svar edit: men hur fan kan jag få dem då... t.ex. jag vet att en är i los santos (inte denise) utan i ett vitt hus under en bro typ.. fasst det är inget hus. men hur gör jag för att "aktivera" flickvännen Redigerad 28 november, 2004 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts