PingPong Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag är i början av Las Venturas uppdragen. Klarat det första. Men nu till det viktiga, jag är ute efter en frisör som gör afro frisyrer. Inte high afro eller blonde afro, utan STOR jäkla afro!! Vet någon vart man kan hitta en sådan frisör? Dessutom, om jag vill ta av mig ett klädesplagg måste jag då åka tillbaka till Groove Street i Los Santos till CJ första hus för att göra det?? Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Angående kläderna kan du ta av dig precis var som helst. Bara du har en garderob. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel Vercetti Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Det finns inget jätte stort affro. det finns bara low afro och afro tror jag. jag har vart inne i varje barber och hittar ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2004 Jag har ett skit snyggt afro som jag aldrig kommer att ändra! de skaffa jag i ett av de första uppdragen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts